petak, 10.07.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 17.06.2019. u 20:36

Potpisan ugovor o izgradnji podzemnih garaža u centru Beograda

(Фото Бета)

Ugovor o koncesiji za projektovanje, finansiranje, izgradnju, upravljanje, održavanje i prenos četiri podzemne garaže na teritoriji Beograda potpisali su danas zamenik gradonačelnika Goran Vesić i direktor kineske kompanije „Šandong Đenčao Džang”.

Prethodio je tender za javne garaže na Studentskom trgu, na Trgu Republike, u parku ;kod Doma Narodne skupštine Srbije - na uglu Kosovske i Vlajkovićeve ulice, i kod Kosančićevog venca, u Fruškogorskoj ulici.

U tim garažama biće mesta za oko tri hiljade vozila, a „cilj je da tu građani parkiraju vozila i da onda koriste pešačku zonu”, rekao je Vesić, prenosi Beta.

Pored toga, u planu su garaže kod Hrama Svetog Save - u Skerlićevoj ulici, zatim ispod Beogradskog dramskog pozorišta, kod Kalenić pijace i kod Bajlonijeve pijace.

Vesić je objasnio da se sve te garaže neće graditi istovremeno.

Govoreći o ugovoru s „Šandongom”, Vesić je rekao da ;je to prvo javno-privatno partnerstvo za javne garaže.

„Meni je drago što je kroz transparentan proces koji je trajao skoro godinu dana, ova kineska kompanija dala je zadovoljavajuću ponudu i što su prepoznali Beograd kao mesto u koje mogu da investiraju”, rekao je Vesić.

„Posebno je značajno to što će više od 50 odsto radova izvesti domaće kompanije, što je bio naš uslov, a drugi uslov je bio da operater bude naša kompanija 'Parking servis' “, kazao je Vesić.

Direktor „Šandonga”, Đenčao Džang je rekao da će u izgradnju četiri garaže biti uloženo 50 miliona evra, koliko i u u izgradnju Kineskog kulturnog centra u Novom Beogradu.

Vesić je rekao da, „po nekim procenama” u centru Beograda nedostaje „nekoliko hiljada” parking mesta, a u širem centru i desetak hiljada, navodi se na sajtu gradske uprave.

Komentari3
a568e
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

ЧЕМУ онда НОВОГРАДЊЕ са обавезним гаражама у Центру?
Па, ЧЕМУ онда новоградње око ХРАМА са својим ОБАВЕЗНИМ ПОДЗЕМНМ ГАРАЖАМА ако уместо НЕОПХОДНОГ ПРОШИРЕЊА подземних ДЕПОА Народне Библиотеке Србије испада важнија подземна Гаража ИСПОД Светосавског платоа дирек испод ХРАМА за госте кафића и бахате?! Јер то новодосељенима НИСУдовољна по 1-2 сопствена гаражна плаца у новоградњама? У делу Београда Врачар-Неимар под заштитом Завода за заштиту споменика културе Београда и то у Центру српске духовности и културе свакако НИЈЕ МЕСТО ЈАВНОЈ гаражи!
obratite pažnju
Sve ove garaže potkopavaju parkove i zelenilo. Nadam se da će posaditi neko zelenilo i drvorede kad završe sa kopanjem. I zašto toliko podzemnih parkinga u samom centru, zar nije cilj da se centar rastereti saobraćaja, a ne da dovlači automobile?
Piglet
...zato što ih ne zanima javni interes.Ova ekipa je tu da servisira privatnj interes, naravno ne za dzabe. Sve cd to da nam se obije o glavu. Naravno da je ideja destimulisati dolazak kolima u centar, bar kod normalnih drustava...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja