utorak, 20.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 05.07.2019. u 08:57

Prvi tramvaji krenuli preko Mosta na Adi

(Фото Д. Алексић)

Prvi tramvaji krenuli su jutros da saobraćaju preko mosta na Adi, nakon završetka radova na postavljanju tramvajskih šina, rečeno je Tanjugu u Gradskom saobraćajnom preduzeću (GSP).

Kako navode u GSP-u, preko Mosta na Adi uspostavljene su linije 11L, 13, 12 i 3L1, prenosi Tanjug.

U saopštenju Sekretarijata za javni prevoz objašnjava se da će linija 11 (Kalemegdan/Donji grad/ - Blok 45) koja je do sada za vezu Dorćola (okretnica Kalemegdan-Donji grad) i Novog Beograda (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće saobraćati preko Mosta na Adi.

Ona će se, umesto Ulicom Milentija Popovića, kretati Bulevarom vojvode Mišića, čime se omogućava direktna veza Dorćola i Novog Beograda sa Sajmom.

S obzirom da su u toku radovi na rekonstrukciji Karađordeve ulice, ova linija će privremeno saobraćati na relaciji Tašmajdan - Blok 45 i nosiće oznaku 11L.

Tramvaji na liniji 13, od okretnice u Požeškoj ulici na Banovom Brdu do okretnice u Bloku 34, koji su do sada koristili Stari savski most, takođe će ubuduće saobraćati preko Mosta na Adi.

„Na taj način ostvariće se najkraća i najbrža veza ne samo između ova dva naselja već će ovu pogodnost moći da koriste stanovnici i drugih delova Čukarice (Sremčica, Rušanj), Rakovice i Barajeva presedanjem na liniju 13 u Požeškoj ulici”, navode u Sekretarijatu za javni prevoz.

Veruju da će uspostavljanje najkraće veze između Banovog brda i Novog Beograda rasteretiti pojedine autobuske linije koje saobraćaju na tim relacijama, a dosadašnjim korisnicima linije 13 značajno će se skratiti vreme putovanja.

Takođe, ističu u saopštenju, uspostavljaju se četiri nova tramvajska stajališta koja će koristiti linije br. 11 (u privremenom režimu 11L) i 13.

Dva stajališta biće uspostavljena u Bloku 42 i ona će predstavljati vezu sa budućom glavnom autobuskom stanicom, dok će dva stajališta na petlji Radnička omogućiti presedanje na linije koje saobraćaju Radnickom ulicom (23, 37, 51, 52, 53, 56, 58 i 88), kao i na liniju 94 koja povezuje Banjicu, Mijakovac i Resnik.

Na redovnu trasu vratiće se i tramvajske linije 12 (Omladinski stadion - Banovo brdo) i linija 3 (Omladinski stadion - Kneževac), koja će pod oznakom 3L1 saobraćati privremeno do okretnice u Topčiderskom parku zbog radova na izmeštanju Topčiderske reke.

Komentari9
60524
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

ZoinMihailo
Tramvaji preko Mosta na Adi idu toliko sporo kao da se plaše da ne upadnu u vodu jer su neplivači.
Dule Astro
Zašto ni u jednom mediju nema mape kuda sada ide tramvaj, tj, kako iz Jurija Gagarina kruži da bi se popeo na Most na Adi umesto da kraćom i mnogo bržom putanjom dođe do mosta?
Miljana
A zašto ne predjemo n trolejbuski saobraćaj i zašto ne ostavimo stari most na mestu na kojem je kad već bgdnavodi ne može da se izmesti na novobeogradsku stranu i da se obustave radovi u samom gradu pa da odahnemo već jednom.
dipl. agronom
Ostvarismo vekovni san,tramvajem u XXI vek...Jos da su na solarni pogon,kako je Nikola Tesla planirao...
Мртвајаме у ХХ кве
Значи, део трасе трамваја број 7, преко Карађорђеве, Старог савског моста, Земунског пута и Милентија Поповића (поред центра "Сава") ће се укинути све док буде трајала градња новог савског моста, а то ће трајати, највероватније годинама. Уколико се, можда, градски "оци" не смилују и не оставе нам Стари савски мост и започну градњу новог моста поред постојећег.
Ljubiša Ilić
Mora stari da se zameni novim, to ćeš shvatiti kada siđeš na Beograd na vodi. Tramvaji preko ovog mosta zveče, buka ne snošljiva čak i kada prolaze novi "Španci".

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja