četvrtak, 21.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
petak, 19.07.2019. u 16:50

Prizemljenje aviona „737 maks” Boing košta 4,9 milijardi dolara

Боинг „737 макс” (Фото Бета-АП)

Njujork - Američki proizvođač aviona Boing objavio je da će njegova dobit u drugom kvartalu biti umanjena za 4,9 milijardi dolara, usled jednokratnog troška koji je kompanija pretrpela zbog prizemljenja svog aviona „737 maks” širom sveta nakon dve fatalne nesreće. To će ujedno biti i najveći kvartalni gubitak u istoriji Boinga pošto kompanija naredne nedelje objavi svoje finansijske rezultate.

Naime, ukupni troškovi Boinga zbog smanjenog obima prodaje, pada proizvodnje i isplate odštete porodicama žrtava dve fatalne avionske nesreće, iznosiće 6,6 milijardi dolara, a u tu sumu, kako navodi Raša tudej, ne ulaze finansijska sredstva koja će kompanija morati da izdvoji za tužbe, koje će, kako se očekuje, podneti članovi porodica stradalih.

Boing je saopštio da bi se „737 maks” mogao vratiti u upotrebu na jesen. Taj tip aviona je prizemljen nakon što je jedan „737 maks” pao u Indoneziji u oktobru 2018., a drugi u Etiopiji u martu ove godine. Poginulo je ukupno 346 ljudi, prenosi Tanjug.

 

Komеntari1
b88ae
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ima (li) nade
Boeing 737 je naj losiji putnicki mlazni avion koji se danas proizvodi. Odluka Boeing-a da po treci put stavi nove motore na stari avion neminovno je bila kap koja je prelila odavno prepunu casu. Nedopustivo je da se krajem druge decenije 21.og veka jos uvek proizvodi avion koji ne samo da nema sistem za nadzor svih pod-sistema, vec ima mehanicke komande za upravljanje i individualno ne-automatizovane sisteme za elektriku, hidrauliku, pneumatiku...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja