sreda, 21.08.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 12:55

Krpe se pukotine na autoputu kroz Grdelicu

Popravljen asfalt u dužini 70 metara na delu Mrtvica 1 a sanira je i deo kod mosta Morava 2, u dužini od 40 metara, tvrde u firmi „Integral inženjering” koja je izvodila radove
četvrtak, 25.07.2019. u 10:35
Пукотине на новом аутопуту кроз Грделичку клисуру (Фото Бета - Коридори Србије - М.О.)

VLADIČIN HAN - Na deonici Koridora 10 od Caričine doline do tunela Manajle danas je počela sanacija poslednje od tri pukotine koje su se pojavile na gornjem sloju asfalta na putu.

Izvođač radova na ovoj deonici, kompanija „Integral inženjering” uputila je danas izvinjenje zbog pojave ovih pukotina, a tehnički direktor u ovom preduzeću Darko Milovanović ističe da se danas radi poslednja sanacija kod Seliškog potoka.

„Želimo da se izvinimo zbog okolnosti koje su se dogodile na terenu. Završili smo sanaciju u dužini od 70 metara na delu Mrtvica 1 i juče smo završili sanaciju na delu kod mosta Morave 2, u dužini od nekih 40 metara”, objašnjava Milovanović. Milovanović kaže da će „Integral” u narednom period pratiti kvalitet ovih radova na kompletnoj deonici i u slučaju bilo kakve potrebe za dodatnim sanacijama, nakon isteka letnje sezone i gušćeg protoka saobraćaja, izvešće se dodatni radovi.

Napominje da su radovi na ovoj deonici završeni 2018. godine i da su se u maju iste godine obavljali dodatni asfalterski radovi jer je kiša prekidala asfaltiranje.

„To ne znači da smo vršili asfaltiranje po kiši nego da smo prekidali kada je počinjala kiša i da imamo više mesta nastavka asflatiranja”, rekao je Milovanović i objasnio da je upravo na spojevima asfalta došlo do naprslina koje se saniraju novim asfaltom debljine četiri centimetra.

Šef nadzora Nadzornog organa u kompaniji „Luis Berger” Entoni O' Nil objašnjava da je pojavljivanje pukotina uobičajeno kada je reč o asfaltiranju svuda u svetu, a da su radovi na sanaciji uvek pokriveni ugovorima.

„Ovo zovemo manama i to je normalno za ovaj garantni period. Ovo nije idealna situacija, ali to je nešto što je prosto normalno i što se često dešava za vreme garantnog perioda nakon otvaranja autoputeva i u Srbiji i u inostranstvu”, rekao je O' Nil.

Govoreći o protoku saobraćaja na ovoj deonici i bezbednosti samog puta, šef odseka Jagodina-Preševo u Sektoru za naplatu putarina u preduzeću Putevi Srbije Dragan Milić navodi da je od 15. juna kada je za saobraćaj pušten autoput kroz Grdelicu, ukupno prošlo 877.298 vozila na deonici od Niša do Preševa.

Prosečan dnevni saobraćaj u julu mesecu je oko 14.000 vozila u oba smera, dok je prosečan nedeljni saobraćaj oko 85.000 vozila.

„Prema dosadašnjim podacima, očekujemo da do kraja sezone i 1. septembra prođe još oko milion vozila, odnosno da za period od 15. juna do 1. septembra na ovoj deonici autoputa prođe između 1,8 i 1,9 miliona vozila”, kaže Milić.

Autoput je potpuno, ističe, bezbedan za saobraćaj.

„Od otvaranja nove deonice nije bilo nijedna saobraćajna nezgoda, beležimo samo zadržavanja vozila usled kvarova, nestanka goriva, fotografisanja, i sličnih razloga”, rekao je Milić, prenosi Tanjug.


Komentari28
18ad4
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Radašin Filadelfija
Kompletni pisci komentara su u zabludi! Ovo je posledica klimatskih promena,Harpa, Ozonskih rupa!
Milka Ćulić
Da li nas je umirio šef nadzora Toni O' Nil koji je stekao iskustva sa pojavama pukotina i njhovom asfaltiranju u Irskoj i Srbiji? Da li je objavljeno koliki je garantni period izgradjene deonice autoputa kroz Grdeličku klisuru na koju se obavezao izvođač radova iz Laktaša? Da li preduzeće Koridori Srbije ima neku odgovornost i da li je to bitno kad se v.d. direktor Z. Babić još uvek ne seća ko je sedeo za volanom bolida koji je usmrtio ženu na naplatnoj rampi Doljevac? Nažalost na svako od ov
Radovanka
Suvise smo mi mali i naivni da bi imali sliku koliko se na ovakvim poslovima krade i mulja. Svemirske su to razmere !
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Пукне пут после месец дана - нормално! Аутобус крене из Београда у 15 ч и због неколико кварова, стигне у Лесковац у 21.30 ч - нормално... Шта је, бре, нормално?
Miki
Za sve imaju odgovor i spin. Odgovornost nula. Sramna gradnja, nestručna pre svega.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja