četvrtak, 12.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:02

Naprsline na Koridoru 10 nisu smele da se dogode

četvrtak, 01.08.2019. u 11:49
(Фото А. Васиљевић)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je danas da će zajedno sa međunarodnim finansijskim institucijama biti urađene analize o realizaciji izgradnje kompletnog Koridora 10 i istakla da naprsline na autoputu u Grdeličkoj klisuri nisu smele da se dogode, prenosi Tanjug.

„Znam svaki metar ovog auto-puta, poznajem svakog od izvođača i šta su sve uradili da bismo završili ovaj veliki projekat. I nisam spremna da bilo koga optužim ili najavljujem istrage protiv bilo koga dok se ne završi izveštaj stručnjaka kako je do ovog došlo. Sve naprsline su već sanirane o trošku izvođača radova”, istakla je Mihajlović.

Ona je navela da će, nakon što se završi izgradnja, biti urađena ozbiljna analiza, jer je, dodaje, bilo mnogo problema u realizaciji, a i sama izgradnja je predugo trajala.

„Ta analiza i informacije treba da posluže i za neke druge državne organe”, rekla je Mihajlović, a prenosi ministarstvo u saopštenju.

Ona je rekla da je tokom izgradnje Koridora 10 bilo puno problema, od toga da neke prethodne vlade nisu na vreme uradile projekte i završile eksproprijaciju, zbog čega su stizali odštetni zahtevi.

„Danas se više ne radi tako, i svaki projekat koji počinjemo u potpunosti je spreman, i kad je reč o tehničkoj dokumentaciji, i o eksproprijaciji”, rekla je Mihajlović.


Komentari10
b47ce
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

DIVAD ĆIKAR
Pod nogama ministarke nema blata i mulja i zato se ne"kliza",dok na pojedinim delovima autoputeva ima i blata i muljai pucanja asvalta i niko nije kriv.E,to ne bi moglo "da može" ! ! !
stanislavsr
Ovi autoputevi koji se grade (u uslovima korupcije i neprofesionalnosti) biće Srbiji kamen o vrat. Postaće rupa bez dna u koju će se sipati za njihovo održavanje. A ovakvi radovi kada su loše urađeni nikada se ne mogu u potpunosti popraviti.
Мали Ђокица
У грађевинској школи мора да сте учили да се асфалт не ставља преко блата него мора да има бар пола метра туцаника преко земље, па онда слој бетона, па тек после бар два слоја асфалта. То колико ја знам. А иначе постоји и контрола која се спроводи цевним бушењем, и узима се узорак где се лепо може измерити дебљина сваког слоја. Не треба никаква међународна арбитража. То може сваки грађевински техничар да уради.
gile
Nisam strucnjak,ali mogu da citiram jedan napis iz jednih dnevnih novina: "Na kilometru autoputa ako se propisana debljina asfalta smanji za samo jedan centimetar, može da se ukrade, kako tvrde građevinci, jedan dobar „mercedes“, odnosno od 60.000 do čak 100.000 evra". Gotov citat.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Које "претходне Владе"? Па, владате ОСМУ годину! ДВА МАНДАТА!!! То што сте из забаве расписивали, на почетку, изборе сваке године, за оне које памћење служи, не значи ништа! ОСАМ година! Грађено је неколико десетина километара аутопута кроз Србију, а не Транссибирски аутопут! Упрскали сте!!!

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja