Prilikom potpisivanja prvog ugovora uzela sam telefon uz pretplatu na dve godine. Posle dve nedelje uređaj je počeo da se kvari, pa sam uložila reklamaciju. Međutim, ona je odbijena, uz obrazloženje da je telefon neovlašćeno otvaran i da je ranije već nošen na popravku, što nije istina. Koja su moja prava i kako dalje da postupim?
ODGOVOR:
Potrebno je da angažujete sudskog veštaka za informacione tehnologije koji će kao stručno lice pregledati aparat i utvrditi tip i uzrok kvara, to jest koji će nakon pregleda konstatovati da li je telefon neovlašćeno otvaran. Ukoliko nalaz veštaka bude u vašu korist, to jest ukoliko veštak utvrdi da telefon nije neovlašćeno otvaran, stvara se osnov za dalje postupanje. Savetujemo vam da se prvenstveno obratite teritorijalno nadležnom udruženju potrošača, kako bi vam detaljno objasnili proceduru i uputili vas na sudskog veštaka.
Odgovara Nacionalna organizacija potrošača