ponedeljak, 16.09.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 11:51

Nove žalbe na „Pančevac”

Autor: Dejan Aleksićponedeljak, 05.08.2019. u 22:55
​Зрео за реконструкцију (Фото: Д. Јевремовић)

Žalbe na stanje u kom je Pančevački most ponovo stižu. Poslednje se odnose na dotrajalu konstrukciju i pešačke staze na „Pančevcu”, ali i na zarđale ograde koje na pojedinim delovima mosta čak i nedostaju. Ove kritike u vezi sa dunavskim mostom izneli su predstavnici inicijative „Ne davimo Beograd”. Oni nisu ni prvi, a verovatno ni poslednji među onima koji se godinama žale na izgled i stanje „Pančevca”.

Najviše kritika već duže stiže od onih koji svakodnevno koriste ovaj most, ali i od biciklista.

Prethodnih godina bilo je određenih najava da će Pančevački most biti detaljno obnovljen, ali su potom gradski oci objasnili da će se ipak prvo raditi most preko Ade Huje pa će tek onda početi obnova „Pančevca” jer on ne može da se, kako su dodali, potpuno obnovi ako se u potpunosti ne zatvori za saobraćaj, a to je zasad nemoguće.

Gradnja novog mosta na Adi Huji neće početi pre 2021, iako je bilo najave da će taj posao krenuti ranije. Jasno je da će se, ako se nešto u međuvremenu ne promeni, na sređivanje prvog beogradskog dunavskog mosta sačekati još tri, četiri godine.

Trenutna slika na decenijama vrlo prometnom i žiteljima Beograda i Banata važnom mostu ipak ne uliva sigurnost da će on još toliko moći da čeka. Sa njega su se prethodnih godina odvaljivali i padali delovi konstrukcije. Tako je u zimu 2017. prolaznike uplašio deo konstrukcije koji se odronio. Ali nadležni – preduzeća i u gradu i u državi – uveravali su da to nije ništa alarmantno i da se most sigurno ne bi koristio da je zaista nebezbedan.

Projekat za obnovu ovog rečnog kolosa urađen je pre više od deceniju. U međuvremenu jesu neki delovi „Pančevca” osvežavani i sređivani, ali ne detaljno ceo most, na šta se čeka već pet i po decenija.

U prethodnih godinu i više, nadležni u gradu su ipak istakli da će se, dok se čeka potpuna obnova Pančevačkog mosta, raditi neophodna rekonstrukcija delova koji su važni za funkcionisanje mosta. Komunikacija grada i republike po pitanju obnove ovog mosta postoji, ali on ne pripada gradu, već je u nadležnosti „Puteva Srbije”, sugerisali su gradski oci.


Komentari7
ed999
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

dragan
Pančevac pokazuje svu nemoć i štetočinstvo Srbije, svejedno koja vlast ,koja partija ili državno uređenje..Most koji nkko ne može da obnovi 55 godina, most na Adi Huji koji čeka decenijama da ga neko izgradi, i desetine sličnih primera samo u Beogradu!A gde je cela Srbija!
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Оп, оп, оп... Одосте далеко! То што владају неспособни, који само желе да напуне своје џепове, не значи да Србија треба да нестане!
Preporučujem 9
Dule Astro
Sramota. Pojam "održavanje" je nepoznat našim vlastima. A i kada se nakane da održavaju, onda to traje mesecima (godinama). Primer je trotoar na Brankovom mostu koji je godinama bio zatvoren za pešake, i onda kada su se nakanili da ga srede, to je trajalo i trajalo.
Aleksandar Mihailović
Umesto da su sprovodili agresivnu izbornu kampanju i potrošili na desetine miliona evra, umesto da su plaćali rijalitije primitivizma i belosvetske savetnike koji su rušili Srbiju, kao i njihove izborne kampanje, mogli su da srede ovaj most koji je velika potencijalna opasnost po ljudske živote, ali, to se ne uklapa u "brigu za ljude" i "zlatno doba" onih koji o njemu govore pričajući bajke narodu dok žvaće bajate sendviče.
Видоје
"...уверавали су да то није ништа алармантно и да се мост сигурно не би користио да је заиста небезбедан..." А како би се другачије одвијао саобраћај, кад је то једини мост између шумадијског и банатског дела Београда? Уместо да су, за све ове деценије, изграђена бар још два моста на том потесу, дошли смо дотле да се уздамо у "ваљда неће". Важно је да се перу руке и пребацује надлежност.
sems
Pa ako su uzeli 25 Maj koji je bio u nadleznosti Starog grada zbog navodnih dugova, neka uzmu i most od Puteva i srede ga. Naravno da je ono prvo sarena laza a ovo drugo naucna fantastika.
ZNALAC-DORĆOLAC
Naravno da je šarena laža za 25.Maj,kako napisaste,jer se Opština/"opštinari"/ sama proglasila nadležnom.Istina je da je SC"25.Maj"finansiran sredstvima i parama firmi,preduzeća,banaka,ustanova,građana itd.Izgrađen je za rekordnih 11/jedanaest/meseci,otvorio ga je Tito 22.11.1973.i tačno je da su u tome najviše,u svakom pogledu,učestvovale najviše firme iz Beograda i sa Statog Grada.To što su ga"spremali i čerupali"po oprobanom receptu za"privatizaciju"...,šuškalo se i kome-drugom prilikom!
Preporučujem 2

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja