sreda, 18.09.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:52

Potpisan ugovor o izgradnji deonice Novi Beograd – Surčin

nedelja, 18.08.2019. u 14:17
Фото Танјуг Д.Г.

U Beogradu je danas potpisan Komercijalni ugovor za izgradnju deonice Koridora 11 od Novog Beograda do Surčina sa kineskom kompanijom „Čajna komjunikejšns konstrakšn kompani” Ltd (ČČ) kome je prisustvovao predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

Vučić je ovom prilikom rekao da će ovaj projekat biti završen do novembra 2021. godine, a da će kineska kompanija CRBC do 18. decembra završiti deonicu Surčin-Obrenovac sa divnim mostom preko Save i Kolubare.

„Do kraja 2021. završava se i Preljina-Požega što je mnogo teži put. Ostaje još Novi Beograd-Surčin, preko Vojvođanske ulice izlazi iza nacionalnog stadiona i spaja direktno sa Milošem Velikim i putem prema Čačku i to će biti 2021. godine”, rekao je Vučić.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, koja je potpisala ugovor sa kineskom stranom, naglasila je da je današnji dan važan za Srbiju, ne samo zbog toga što puštamo u saobraćaj auto-put od Obrenovca do Ljiga, nego i zbog toga što krećemo sa novim projektom, izgradnjom deonice Novi Beograd-Surčin.

„Deonica Novi Beograd-Surčin treba da nam pomogne da se mnogo jednostavnije dođe na auto-put „Miloš Veliki”. Nadamo se da ćemo na ovoj deonici početi radove 1. marta 2020, a pre toga ćemo u decembru ove godine, na Svetog Nikolu, pustiti u saobraćaj i deonicu Surčin-Obrenovac, koju takođe gradi kompanija ČČ”, rekla je Mihajlovićeva posle potpisivanja ugovora.

Ona je zahvalila kompaniji ČČ na svemu što radi u Srbiji u oblasti infrastrukture i predsedniku Srbije na podršci u realizaciji projekata.

Ambasadorka Kine u Beogradu Čen Bo rekla je da je danas dan saradnje Kine i Srbije, jer se popodne otvara deonica auto-puta od Obrenovca do Ljiga.

„Još jednom zahvaljujem srpskoj strani, predsedniku Srbije i potpredsednici Vlade na poverenju u kineske kompanije, u kinesku tehnologiju i kineski kvalitet. Sigurna sam da će sve kineske kompanije koje rade u Srbiji, uključujući ČČ, učiniti sve da ispune sve svoje obaveze”, rekla je Čen.

Deonica Novi Beograd-Surčin, dužine 7,9 kilometara, predstavljaće deo auto-puta „Miloš Veliki” i funkcionalnu vezu sa Gradom Beogradom. Ugovorena vrednost projekta iznosi 70,5 miliona dolara. Ova deonica čini polaznu deonicu ovog auto-puta od Beograda do granice sa Crnom Gorom i vezu Beograda sa auto-putem „Miloš Veliki”, saopštilo je resorno ministarstvo.

Komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji deonice Novi Beograd-Surčin, pored potpredsednice Vlade, potpisali su v.d. direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak, i direktor ogranka za Srbiju kompanije „Čajna komjunikejšns konstrakšn kompani” (ČČ), Džang Sjaojuen, prenosi Tanjug.


Komentari10
0bff4
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

dr Slobodan Devic
I dok drugi prodaju maglu (ukljucujuci tu i sve nase prijatelje), Kinezi grade ...
Gagi, dipl. ing. saobraćaja
Pedantni slovenci su izračunali da ih je 8,4 km. auto-puta Divača – Dane koji je izgrađen na sličnom – lakom terenu kao teren na kome će biti izgrađena i deonica Novi Beograd – Surčin dužine 7,9 km., koštao 20 mil. USD, dok je na malo težem terenu izgrađena deonica auto–puta Šentilj – Pesnica dužine 9,5 km., koja je koštala 34,2 mil. USD. Dakle, više je nego očigledno, da je cena od 70,5 mil. USD za deonicu od 7,9 km. prevelika, da ne kažem »prenaduvana«
zoran zekic
Nemoze nam niko nista imamo najbolje prijatelje Kineze, prave puteve, daju kredite za izgradnju istih. Nama ostaje da ih otvaramo i slavimo to nije mogao ni Tito.
zoran
Treba povezati oblaznicu oko Beograda sa novim autoputem. Tek onda ce veci deo grada juzno od Save dobiti normalnu vezu.
Aranđel Mihajlović
Koridor 11 preseca obilaznicu u Surčinu ( selo Jakovo ) Ta petlja je u završnoj fazi i biće puštena u rad 18.12. ove godine kao deo prve deonice Novi Beograd - Obrenovac . Nerazumno je da je tek danas ugovoren početni deo prve deonice od Novog Beograda do Surčina ( petlja u Jakovu ), umesto da je ugovorena ranije i puštena kompletna u decembru .
Preporučujem 8
Vuk
10 miliona po km za put u ravnici.Siroko.
Tihomir Dobrojevic
verovatno zato što mora da se ekspropriše zemlja i sruši gomila neformalnih objekata iza Bežanije...
Preporučujem 8

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja