ponedeljak, 25.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
petak, 23.08.2019. u 16:01

Kada će međugradski autobusi početi da voze novim auto-putem

Do novog usaglašavanja reda vožnje, prevoznici neće moći da menjaju utvrđena dolazna i polazna vremena
(Фото Танјуг)

Predstavnici Ministarstva za saobraćaj Srbije i firmi koje se bave prevozom sledeće nedelje će razgovarati o modelu za izmene zakona i pravilnika koji će omogućiti vanredno usaglašavanje redova vožnje na novoizgrađenim deonicama puteva, najavila je sekretar Udruženja za saobraćaj Privredne komore Srbije (PKS) Milica Dubljević, saopštilo je danas to udruženje privrednika.

Redovno godišnje usaglašavanje predloga redova vožnje po zakonu počinje u martu, a PKS je, po rečima Dubljević, već krenula u posao ažuriranja „Daljinara” podzakonskog akta kojim se utvrđuju kilometraža i minimalna vremena vožnje između autobuskih stanica, što je osnova za izradu predloga novog reda vožnje.

Ovaj posao, prema njenim rečima, podrazumeva i snimanje novootvorenih deonica auto-puteva, ali i ostalih relacija i to na inicijativu samih prevoznika.

Dubljević je istakla da je prvi zahtev prevoznika za snimanje trase novog auto-puta stigao juče u PKS, prenela je Beta.

Autobuski prevoznici i po sada važećem, odnosno registrovanom, redu vožnje, kako objašnjavaju u PKS, mogu da koriste novootvoreni auto-put, pod uslovom da se obrate Ministarstvu za izmenu reda vožnje, brisanjem stanica i stajališta koja nisu na trasi novog autoputa.

Oni koji imaju direktne linije, sami biraju koju će trasu koristiti.

Do novog usaglašavanja, redovnog ili vanrednog, ni jedni ni drugi, neće moći da menjaju utvrđena dolazna i polazna vremena, što im predstavlja problem.

Problem će biti utoliko veći nakon otvaranja auto-puta Surčin–Obrenovac, krajem godine što će dodatno skratiti vreme putovanja i povećati odstupanja u odnosu na sadašnju satnicu dolaska i polaska sa pojedinih odredišta.

„Zato je važno i da je to zajednički stav i nadležnih i privrede, da se nađe način za što hitnije izmene zakonske regulative i stvore uslovi za vanredno usaglašavanje redova vožnje i korišćenje autoputa predviđenom brzinom”, navodi se u saopštenju.

Komеntari2
731b3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miloje Milojevic
Nece to ici tako lako kako neki zamisljaju medjugradski autobuski saobracaj...Evo primer: autobuska linija Cacak-Beograd...autobus sigurno nece u Takovu skrenuti sa auto-puta da bi pokupio putnike u Gornjem Milanovcu, to ce se isto nece desiti i u Ljigu, Lajkovcu, Ubu, Obrenovcu, jer je su pomenita naselja gradjena i razvijala se uz Ibarsku magostralu, a sada je auto-put podaleko od potencijalnih korisnika autobuskog prevoza...Zamislite da u Cacku sedne u autobus 5 putnika i on krene za Beograd.
Саша Микић
Ко је смислио овакву глупост са долазним, одлазним временом и станицама? Тамо 70-тих, по старом аутопуту, време путовања аутобусом Београд - Лесковац је било око 4 - 4 ипо сата. Последњи пут када сам путовао до Лесковца стигао сам за дупло више времена, јер сам преседао(!?) у Нишу и чекао да стигне други аутобус да би се разменили путници. Нити је ко, приликом куповине карте, рекао нешто о станицама, преседању и о томе да од Ћуприје до Алексинца аутобус иде споредним путевима.Зато је ово смешно.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja