utorak, 28.01.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 15:28

„Behtel-Enka” strateški partner za Moravski koridor

četvrtak, 29.08.2019. u 17:26

Konzorcijum „Behtel-Enka” biće strateški partner u realizaciji Moravskog koridora, odlučila je danas Vlada Srbije.

Reč je o projektu izgradnje infrastrukturnog koridora auto-puta E-761, deonice Pojate-Preljina, a Konzorcijum „Behtel-Enka” gradiće Moravski koridor dužine 112 kilometara.

Time će biti povezan Koridor 10 i auto-put „Miloš Veliki”, a time i oko 500.000 ljudi, kao i gradovi Čačak, Kraljevo, Vrnjačka Banja, Trstenik, Kruševac, Stalać i Ćićevac.

Pored izgradnje auto-puta, projekat će obuhvatiti i regulaciju Zapadne Morave i njenih pritoka, kao i izgradnju telekomunikacione infrastrukture.

Vlada je na današnjoj sednici usvojila i platformu za učešće delegacije Srbije na Kineskom međunarodnom sajmu za investicije i trgovinu, koji će biti održan od 8. do 11. septembra ove godine u gradu Sijamen u provinciji Fuđian.

Učešće Srbije na tom sajmu otvoriće nove mogućnosti za unapređenje trgovinsko-ekonomske saradnje dve zemlje i veća kineska ulaganja u različite oblasti u Srbiji.

Srbija će na izložbenom prostoru od 810 kvadratnih metara predstaviti konkretne projekte, institucije i kompanije, u cilju što boljeg prezentovanja privrednih i investicionih potencijala zemlje.

Delegaciju Srbije predvodiće potpredsednik vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Vlada je danas odlučila i o osnivanju Akademije strukovnih studija Zapadna Srbija, Akademije strukovnih studija Šumadija, Akademija tehničkih strukovnih studija Beograd i Akademija tehničko-umetničkih strukovnih studija Beograd.

Osnivanje ovih akademija doprineće efikasnijem, efektivnijem i ekonomičnijem ostvarivanju ciljeva strukovnog visokog obrazovanja i njegovom povezivanju sa potrebama tržišta rada, prenosi Tanjug.


Komentari12
806b7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Aleksandar Zivanovic
Ovaj konzorcijum je radio i deonicu Pristina - Tirana, ako se ne varam?
zoran
gospodo ne postoje strateski partneri,postoje samo interesi,kao i na ovom auto putu.behtel je izgadio ceo irak posle bombordovanja i zgrnuo ogroman novac.zasto se nije islo na tender pa da se vidi ko se javlja.naravno uslovi su da podizvodjaci budu nasa preduzeca udruzena u jedan konzorcijum i pod kontrolom glavnog izvodjaca.ovako se lupa cifra od 8.miliona po kilometru sto je enorman novac.zasto se nije zvao austrijski strabag,gledam grade auto put od grnice slovenije ka gracu.pozz iz eu.
Знају ли се уговорни услови?
Који су финансијски услови овог Уговора, која је цена,одакле се финансира и под којим условима,које су гаранције...?
Mirko
Ta strateška partnerstva su obično maska za korupciju velikih igrača. Ponudjači treba da daju ponude za izvodjenje radova na velikim projektima a koliko je strateški partner biće vidljivo po ceni ponude. Srbiji bi bilo mnogo pametnije da pomogne u formiranju velikih srbskih firmi koje bi mogle da izvedu tako velike projekte izgradnje puteva i ostale infrastrukture a ne da crnče naše firme kao podizvodjači za mtvice koje im prepuste "strateški partneri".
Milorad
Eliminisani su svi nasi domaci preduzimaci i kompanije jer nemaju milijarde dolara za neku garanciju.Dugo sam ovamo na zapadu i dobro poznajem Behtel jer sam i radio ponekad za njih i siguran sam da je neko dobio dobar poklon za ovakav ugovor a cak se i ne zna koliko je sve placeno. Hvala
сима
Ранко Петровић , ако је овде инвеститор , марсовци ? Инвеститор је онај који плаћа , а не онај ко одобрава кредит . Поента ЕУ је да се намаштају послови онима који су правили ЕУ , а то плаћају они који су колонизовани од те ЕУ . ЕУ може да живи само док се шири а после иде рецесија , јер нема нише оваца за шишање , све је ошишано .
Preporučujem 3
ranko petrovic
Dragi Milorade,kako je lako sumnjati i gledati u nečiji novčanik. Radujte se da će taj put zaista biti izgrađen,za razliku od svih obečanja ranijih političara.Naše firme rade kao podizvođači,to je situacija u kojoj smo se našli zbog dugog perioda rasipanja resursa i ugleda.Nijedan posao ne možemo dobiti osim kada je država investitor,do tada su svi tenderi međunarodni.U Rumuniji Behtel radi 400km autoputa,bez tendera,bez uvida javnosti u finansije....veliki jedu male.
Preporučujem 10

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja