utorak, 19.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 29.08.2019. u 17:26

„Behtel-Enka” strateški partner za Moravski koridor

Konzorcijum „Behtel-Enka” biće strateški partner u realizaciji Moravskog koridora, odlučila je danas Vlada Srbije.

Reč je o projektu izgradnje infrastrukturnog koridora auto-puta E-761, deonice Pojate-Preljina, a Konzorcijum „Behtel-Enka” gradiće Moravski koridor dužine 112 kilometara.

Time će biti povezan Koridor 10 i auto-put „Miloš Veliki”, a time i oko 500.000 ljudi, kao i gradovi Čačak, Kraljevo, Vrnjačka Banja, Trstenik, Kruševac, Stalać i Ćićevac.

Pored izgradnje auto-puta, projekat će obuhvatiti i regulaciju Zapadne Morave i njenih pritoka, kao i izgradnju telekomunikacione infrastrukture.

Vlada je na današnjoj sednici usvojila i platformu za učešće delegacije Srbije na Kineskom međunarodnom sajmu za investicije i trgovinu, koji će biti održan od 8. do 11. septembra ove godine u gradu Sijamen u provinciji Fuđian.

Učešće Srbije na tom sajmu otvoriće nove mogućnosti za unapređenje trgovinsko-ekonomske saradnje dve zemlje i veća kineska ulaganja u različite oblasti u Srbiji.

Srbija će na izložbenom prostoru od 810 kvadratnih metara predstaviti konkretne projekte, institucije i kompanije, u cilju što boljeg prezentovanja privrednih i investicionih potencijala zemlje.

Delegaciju Srbije predvodiće potpredsednik vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Vlada je danas odlučila i o osnivanju Akademije strukovnih studija Zapadna Srbija, Akademije strukovnih studija Šumadija, Akademija tehničkih strukovnih studija Beograd i Akademija tehničko-umetničkih strukovnih studija Beograd.

Osnivanje ovih akademija doprineće efikasnijem, efektivnijem i ekonomičnijem ostvarivanju ciljeva strukovnog visokog obrazovanja i njegovom povezivanju sa potrebama tržišta rada, prenosi Tanjug.

Komеntari12
f3ef3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Aleksandar Zivanovic
Ovaj konzorcijum je radio i deonicu Pristina - Tirana, ako se ne varam?
zoran
gospodo ne postoje strateski partneri,postoje samo interesi,kao i na ovom auto putu.behtel je izgadio ceo irak posle bombordovanja i zgrnuo ogroman novac.zasto se nije islo na tender pa da se vidi ko se javlja.naravno uslovi su da podizvodjaci budu nasa preduzeca udruzena u jedan konzorcijum i pod kontrolom glavnog izvodjaca.ovako se lupa cifra od 8.miliona po kilometru sto je enorman novac.zasto se nije zvao austrijski strabag,gledam grade auto put od grnice slovenije ka gracu.pozz iz eu.
Знају ли се уговорни услови?
Који су финансијски услови овог Уговора, која је цена,одакле се финансира и под којим условима,које су гаранције...?
Mirko
Ta strateška partnerstva su obično maska za korupciju velikih igrača. Ponudjači treba da daju ponude za izvodjenje radova na velikim projektima a koliko je strateški partner biće vidljivo po ceni ponude. Srbiji bi bilo mnogo pametnije da pomogne u formiranju velikih srbskih firmi koje bi mogle da izvedu tako velike projekte izgradnje puteva i ostale infrastrukture a ne da crnče naše firme kao podizvodjači za mtvice koje im prepuste "strateški partneri".
Milorad
Eliminisani su svi nasi domaci preduzimaci i kompanije jer nemaju milijarde dolara za neku garanciju.Dugo sam ovamo na zapadu i dobro poznajem Behtel jer sam i radio ponekad za njih i siguran sam da je neko dobio dobar poklon za ovakav ugovor a cak se i ne zna koliko je sve placeno. Hvala
сима
Ранко Петровић , ако је овде инвеститор , марсовци ? Инвеститор је онај који плаћа , а не онај ко одобрава кредит . Поента ЕУ је да се намаштају послови онима који су правили ЕУ , а то плаћају они који су колонизовани од те ЕУ . ЕУ може да живи само док се шири а после иде рецесија , јер нема нише оваца за шишање , све је ошишано .
ranko petrovic
Dragi Milorade,kako je lako sumnjati i gledati u nečiji novčanik. Radujte se da će taj put zaista biti izgrađen,za razliku od svih obečanja ranijih političara.Naše firme rade kao podizvođači,to je situacija u kojoj smo se našli zbog dugog perioda rasipanja resursa i ugleda.Nijedan posao ne možemo dobiti osim kada je država investitor,do tada su svi tenderi međunarodni.U Rumuniji Behtel radi 400km autoputa,bez tendera,bez uvida javnosti u finansije....veliki jedu male.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja