nedelja, 20.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 17:48

Počinju pripremni radovi za izgradnju autoputa Beograd-Sarajevo

nedelja, 01.09.2019. u 10:45
Аутопут "Милош Велики" (Фото Танјуг)

Ova godina je vrlo važna za infrastrukturu Srbije, završava se izgradnja koridora, ali i kreće se sa gradnjom auto-puta Beograd-Sarajevo, izjavila je danas ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Ona je istakla da je autoput Sremska Rača–Kuzmin deo naše veze sa BiH i jako je važan.

Zorana Mihajlović je, gostujući u Dnevniku RTS-a, istakla da pripremni radovi za gradnju autoputa Beograd–Sarajevo počinju danas i sutra a

turska kompanija će zajedno sa srpskim kompanijama raditi ovaj deo puta. To nije sve, dodaje ministarka, radi se uporedo i projektno-tehnička dokumentacija tog drugog dela prstena naše veze sa BiH, a to je deonica od Požege do Kotromana duga 63 kilometara.

„Naravno, to je samo jedan od autoputeva koje mi počinjemo ove godine da radimo. Počeli smo u maju već Preljina–Požega da radimo. Mnogo nam je važna ta deonica, jer odatle se račvamo za Crnu Goru i BiH”, istakla je Mihajlovićeva, javlja Tanjug.

Ona je ukazala da nema nikakve dileme kuda ide trasa autoputa, kao i da su oko 2 i po godine potrebne da se radovi završe.

„Ovde počinjemo radove na mostu koji praktično predstavlja najzahteviji deo te deonice”, rekla je Mihajlovićeva.

Danas je počela naplata putarine na auto-putu „Miloš Veliki”, a ministarka kaže da je prirodno da kada se koristi autoput da se putarina plaća.

„Mi ćemo se maksimalno potruditi da i Koridor 10 i ovaj koridor 'Miloša Velikog' opremimo svim funkcionalnim sadržajima do sledeće godine. Nisu to samo odmorišta, to su i restorani, to su i hoteli, to je takozvani izlaz ka verskom turizmu i drugim oblicima turizma”, objasnila je Mihajlovićeva.

Ona je dodala da je cilj da Srbija ponudi sve što može turistima, kako domaćim tako i stranim.

„Mi radimo na tom projektu i možemo očekivati sledeće godine da imamo ne samo put, već i ono pored autoputa što treba da imamo”, rekla je ministarka.

Iako je taj auto-put rasteretio Ibarsku magistralu, stvorio je neočekivane gužve na prilazu Obrenovcu, a Mihajlovićeva na pitanje da li se to moglo izbeći kaže da smatra da kako se koji deo autoputa završava treba ga puštati u saobraćaj.

„Pa moglo je da se izbegne da nemamo autoput, a ja mislim da je velika stvar da imamo i da zaobiđemo Ibarsku magistralu i da budemo bezbedniji, da odemo do Čačka za 50 minuta i mogli smo da kada smo uradili autoput da ga ne pustimo do decembra kada ćemo pustiti deonicu Surčin–Obrenovac, 17,5 kilometara kada praktično više tih gužvi neće biti”, rekla je Mihajlovićeva.

„Mislim da čim uradimo bilo koji deo autoputa treba građanima da damo da koriste, jer to sigurno znači efikasniju i bržu konekciju, a samim tim i bolju bezbednost”, dodala je ministarka.

Ona je istakla da su se te gužve stvarale uglavnom vikendom i zbog letnjih odmora, kao i da misli da će u septembru gužvi biti značajno manje.


Komentari4
2c651
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Beogradjanin Schwabenländle
Враћају се Турци вилајету !
Rastko
Pravimo put kako bi Sarajlije i ljudi iz centralne Bosne lakše bežali iz BiH.
Авдашол и буше Ломиша
"Михајловићева на питање да ли се то могло избећи каже да сматра да како се који део аутопута завршава треба га пуштати" Није суштина проблема у томе што је сада отворена деоница од Мислођина до Љига, него је суштина проблема у томе што није унапред планирано да се претходно Обреновац повеже са ужом територијом Београда. Осим тога, пут за Обреновац около наоколо, преко Срема, није право решење. Зашто није урађен пут десном обалом Саве?
Aranđel Mihajlović
Deonica Beograd - Obrenovac nije rađena desnom obalom Save zbog klizišta na Umci , za koji stručnjaci kažu da je najveće u Evropi. Inače jeste pravo pitanje zašto prvo nije urađena kompletna prva deonica od Novog Beograda do Obrenovca , koja je najopterećenija .
Preporučujem 42

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja