ponedeljak, 18.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:02

Počela izgradnja nove deonice Bulevara patrijarha Pavla

utorak, 03.09.2019. u 18:01
(Фото Танјуг)

U Beogradu je počela druga faza radova na proširenju bulevara patrijarha Pavla.

Radovima je obuhvaćena deonica dužine 1. 875 metara od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića, a oni podrazumevaju proširenje saobraćajnice tako da se dobiju po dve saobraćajne trake u oba smera, dok će se u sredini nalaziti tramvajska pruga postavljena na izdignutoj tramvajskoj baštici, rekao je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

Nakon obilaska radova na izgradnji nove deonice Bulevara patrijarha Pavla u Rakovici, Vesić je podsetio da je reč o jednoj od najvažnijih saobraćajnica i osnovne saobraćajne veze Rakovice i Vidikovca sa Mostom na Adi.

Prvi radovi obuhvatiće obeležavanje trase, utvrđivanje položaja postojećih instalacija, geodetska merenja, raščišćavanje terena, dovođenje gradilišne infrastrukture i organizacija gradišta.

„Svako ko putuje iz Rakovice sa Vidikovca prema mostu na Adi zna kakve su ovde saobraćajne gužve, one postoje godinama, a ovde živi stotine hiljada ljudi i ova ulica nije dovoljno propusna da primi toliki broj automobila. Trenutno je ovo jedan od najvećih saobraćajnih problema Beograda”, rekao je Vesić i dodao da predstoji dosta posla .

Bulevar patrijarha Pavla je magistralna saobraćajnica, preko koje će se povezati Most na Adi sa spoljnom magistralnom tangentom i budućim mostom preko Ade Huje, a saobraćajnica predstavlja i vezu sa obilaznicom oko Beograda.

Podsetio je da je na toj lokaciji najpre moralo da se izmesti korito Topčiderske reke da bi radovi otpočeli.

Vesić kaže da će drugi korak biti radovi na postavljanju četiri saobraćajne trake u Ulici Pere Velimirović, a potom i Borskoj, Crnotravskoj, Ulici Save Maškovića.

„Za godinu i po dana imaćemo bulevar sa četiri trake kako bi svi mogli normalno i bez stvaranja gužvi da dođu do mosta na Adi” rekao je Vesić.

On je dodao da će uslediti i polaganje 4 kilometara šina, isto toliko i elektrovodovoda, 49 stubova kontaktne mreže na kojima će javno osvetljenje biti povezano sa 3, 5 km kablova za napajanje.

Ispod saobraćajnice biće položeno devet kilometara vodovodnih i kanalizacionih cevi.

Geotehnička istraživanja pokazala su da postoji visok nivo podzemnih voda tako da će biti zamenjeno tlo ispod saobraćajnice.

„Da bismo sve završili neophodno je da projektujemo treći deo bulevara

od Košutnjaka do mosta na Adi, kroz železnički koridor kako ne bi ulazili u Topčiderski park”, rekao je Vesić, prenosi Tanjug.

Poslednja faza podrazumevaće da se bulevar produži prema Kapitol parku, prema Rakovici.

„ Kako bismo obezbedili vezu i ovog bulevara sa Mostom na Adi, koristićemo postojeći železnički koridor da ne bismo ulazili u Topčiderski park. Radimo na projektovanju i rešavanju imovine i čim to završimo, raspisujemo tender i za ovu deonicu. Tek kada to završimo, kao i Topčiderski tunel, moći ćemo da kažemo da konačno može da se priđe Mostu na Adi”, rekao je on.

Vesić je na kraju poručio da su ovi radovi primer kako Grad Beograd podjednako tretira sve gradske opštine i kako planski završava poslove od velike važnosti za građane.

„Ovako se menja grad i ovako se rešavaju problemi kako u centru tako i drugim delovima Beograda”, zaključio je Vesić.

Vesić je rekao da tokom radova neće biti menjan režim saobraćaja u tom delu grada.

Istakao je da očekuje da će za iduću godinu budžet grada biti duplo veći, a samim tim biće i više novca za ovakve projekte.

Duž trase nove deonice bulevara predviđena su po dva stajališta javnog prevoza opremljena urbanim mobilijarom, kod Ulice Pere Velimirovića i kod „Mosta za Prokop”.


Komentari2
01920
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Дипточ Царе
Трамвајска пруга у средини магистралне градске саобраћајнице, као што је Булевар патријарха Павла није баш погодно решење, поготово због најављене баштице са ивичњацима по средини "магистрале", јер возачи овде, чак и сада, када је обична улица са по једном траком у смеру вожње, то схватају као магистралу у правом смислу, тако да возе 80 km/h и брже. Ако део булевара од кошутњачког подвожњака до Моста на Ади буде трасиран железничком пругом, значи да макишка "подземна" железница туда неће проћи.
Mihailo Vuković
Nedovoljno je urađeno u proteklih 7 godina na proširivanju i modernizovanju gradskih saobraćajnica . 3 godine se čakalo da se most na Adi spoji sa Tošinim bunarom , i ta dva kilometra su rađena 3 godine ! ? Autokomanda je najopterećenija tačka a tunel do Mosta na Adi nije ni na vidiku ! ?

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja