četvrtak, 12.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 19:22

Američki časopis preporučuje „Fijatu” da „ubije” „500-L”

subota, 28.09.2019. u 21:01
(Фото Р. Крстинић)

Američki časopis „Kar end drajver” preporučio je „Fijatu” da „ubije neprivlačni ’500-L’” koji se proizvodi u Kragujevcu, jer mu je prodaja u SAD drastično opala, na jedva 1.413 komada tokom cele 2018. godine.

Problem „Fijata” je to što mu prodaja, od 2011. godine, kada se vratio na tržište SAD, i koja se popela na 46.121 automobil 2014. godine, od tada stalno opada, te je 2018. godine prodao svega 15.521 vozilo, računajući celokupnu „Fijatovu” sada ostarelu i nevoljenu gamu: „500”, „500-L”, „500-X” i „124 spajder”.

„Fijatov” ukupan godišnji promet u SAD je tako manji od jednonedeljne prodaje „Fordovih” kamioneta „F-150”, piše časopis. Popravka bi bila da najpre „Fijat” ubije neprivlačni „500-L”.

Potom bi ta kompanija trebalo da napravi modernu verziju svog nekada popularnog modela – jednostavnog, pristupačnog „fijata 124” koji mu je pomogao sredinom šezdesetih godina. „Fijat” bi mogao da ga izgradi na onome što već ima na „mazdinim” kostima koje čine osnovu sadašnjeg „fijata spajdera”.

Time bi se „Fijat” vratio korenima: da bude „BMV serije 3” za siromašnog čoveka: robustan, pristupačan, zabavan za vožnju i smišljen da kupcu pruži samopouzdani osećaj „Al’ izgledam dobro”, isti kao kada se obuju italijanske kožne mokasine, naveo je časopis.


Komentari15
1a2df
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Уместо да смо, као "Dacia" (са Реноом) или "Škoda" (са Фолксвагеном), нашли партнера и САЧУВАЛИ име (бренд "Застава") и под тим именом правили лиценциране моделе, па шта буде, сада само можемо да гледамо и чекамо.
Nenad
Da je Zastava vise vrijedila vjerovatno bi nasla boljeg partnera. Sa vrijednim i sposobnim svako hoce da saradjuje. Mi nismo ni vrijedni ni sposobni. U Republiku Srpsku ni Fijat nece da dodje, niko nece ni dolara da ulozi.
Preporučujem 0
kosta
Ma neka samo hoce Amerikanci da se Srbi pate, da ostane narod u Kragujevcu bez posla, i neka mi moramo odmah, kao odgovor, reći da su američki automobili krš smeće i ostalo...dovoljno je samo da procitas naslov ovog priloga i da odmah znas zasto je objavljeno i sta ces dalje procitati u komentarima.
Бранко
Коста, српски брате, Фијат не може у Русију зато што није српски производ. Фијат раја склапа у Крагујевцу ЗА ситниш... Дакле, без обзира како и шта мислили о САД, каналишите у овом случају свој бес конструктивно.
Preporučujem 11
Nikola Nesic
Poređenje je pomalo trapavo, italijanske mokasine ne nose baš muškarci koji drže do sebe, kao što i italijanske automobile u SAD ne voze pravi Amerikanci. Ko bi u bi u Wisconsinu ili Texasu kupio italijanski auto, na srednjem zapadu, jugu? Sledi pitanje zašto bi muškarac nosio ženske cipele, ili vozio italijanski auto?
Сима
Поређење ти није на месту . И Висконсену се носе зимске чизме , а у Тексасу каубојске . Зашто би било ко носио зимске чизме или каубојке када иде на посао , или вози децу у вртић или иде на море ? Као што 500 л нема прођу у Америци , тако ни овде ( остатак света ) Ф150 нема прођу . Не кажем да је Ф150 лош , напротив , али једноставно није оно што је потребно људима . У Америци је гориво много јефтиније него овде , плате су моооого веће и има више простора , дистанце су веће, и Ф150 је логичан
Preporučujem 14
Дринко Кончаревић
Кад им се већ убија, нека убију нови Форд мустанг. Овај нови није поновио успех првог мустанга. Нека се Форд врати моделу "т" па да видимо "успех"?
"mustang" iz 1968. cami u garazi
Od "mustanga" jedino me interesuje onaj legendarni Fordov "mustang"- kabriolet iz 1968. godine. Onomad, u Parizu, vidim dvojicu momaka u crvenom "mustangu"-kabriolet. Kad se zaustavise na crveno na semaforu pitam mladjanog sofera kako je dosao do ovog "mustanga" iz '68. "Poklonila mi ga baka, lezao joj u garazi" - nasmijesi se ponosni vlasnik "mustanga". Da li neko od citalaca "Politike" ima djedu ili baku da mu pokloni mazenog "mustanga" iz 1968. godine, a koji cami u nekoj garazi? (Dj. Te.)
Preporučujem 13
Beogradjanin Schwabenländle
Не само ФОРД него ни један други УС-амерички аутомобил није доживео тако велику потражњу и продају, у Немачкој, као Мустанг и још неколико спортских кола из те класе, из УСА
Preporučujem 13
miki
Svaki auto vredi i valja kolika mu je cena kao polovnjaka kod nas ili na zapadu, fijat je na zacelju jeftin kao polovnjak, to sve govori.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja