četvrtak, 25.02.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
subota, 28.09.2019. u 21:01

Američki časopis preporučuje „Fijatu” da „ubije” „500-L”

(Фото Р. Крстинић)

Američki časopis „Kar end drajver” preporučio je „Fijatu” da „ubije neprivlačni ’500-L’” koji se proizvodi u Kragujevcu, jer mu je prodaja u SAD drastično opala, na jedva 1.413 komada tokom cele 2018. godine.

Problem „Fijata” je to što mu prodaja, od 2011. godine, kada se vratio na tržište SAD, i koja se popela na 46.121 automobil 2014. godine, od tada stalno opada, te je 2018. godine prodao svega 15.521 vozilo, računajući celokupnu „Fijatovu” sada ostarelu i nevoljenu gamu: „500”, „500-L”, „500-X” i „124 spajder”.

„Fijatov” ukupan godišnji promet u SAD je tako manji od jednonedeljne prodaje „Fordovih” kamioneta „F-150”, piše časopis. Popravka bi bila da najpre „Fijat” ubije neprivlačni „500-L”.

Potom bi ta kompanija trebalo da napravi modernu verziju svog nekada popularnog modela – jednostavnog, pristupačnog „fijata 124” koji mu je pomogao sredinom šezdesetih godina. „Fijat” bi mogao da ga izgradi na onome što već ima na „mazdinim” kostima koje čine osnovu sadašnjeg „fijata spajdera”.

Time bi se „Fijat” vratio korenima: da bude „BMV serije 3” za siromašnog čoveka: robustan, pristupačan, zabavan za vožnju i smišljen da kupcu pruži samopouzdani osećaj „Al’ izgledam dobro”, isti kao kada se obuju italijanske kožne mokasine, naveo je časopis.

Komеntari15
191f7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Уместо да смо, као "Dacia" (са Реноом) или "Škoda" (са Фолксвагеном), нашли партнера и САЧУВАЛИ име (бренд "Застава") и под тим именом правили лиценциране моделе, па шта буде, сада само можемо да гледамо и чекамо.
Nenad
Da je Zastava vise vrijedila vjerovatno bi nasla boljeg partnera. Sa vrijednim i sposobnim svako hoce da saradjuje. Mi nismo ni vrijedni ni sposobni. U Republiku Srpsku ni Fijat nece da dodje, niko nece ni dolara da ulozi.
kosta
Ma neka samo hoce Amerikanci da se Srbi pate, da ostane narod u Kragujevcu bez posla, i neka mi moramo odmah, kao odgovor, reći da su američki automobili krš smeće i ostalo...dovoljno je samo da procitas naslov ovog priloga i da odmah znas zasto je objavljeno i sta ces dalje procitati u komentarima.
Бранко
Коста, српски брате, Фијат не може у Русију зато што није српски производ. Фијат раја склапа у Крагујевцу ЗА ситниш... Дакле, без обзира како и шта мислили о САД, каналишите у овом случају свој бес конструктивно.
Nikola Nesic
Poređenje je pomalo trapavo, italijanske mokasine ne nose baš muškarci koji drže do sebe, kao što i italijanske automobile u SAD ne voze pravi Amerikanci. Ko bi u bi u Wisconsinu ili Texasu kupio italijanski auto, na srednjem zapadu, jugu? Sledi pitanje zašto bi muškarac nosio ženske cipele, ili vozio italijanski auto?
Сима
Поређење ти није на месту . И Висконсену се носе зимске чизме , а у Тексасу каубојске . Зашто би било ко носио зимске чизме или каубојке када иде на посао , или вози децу у вртић или иде на море ? Као што 500 л нема прођу у Америци , тако ни овде ( остатак света ) Ф150 нема прођу . Не кажем да је Ф150 лош , напротив , али једноставно није оно што је потребно људима . У Америци је гориво много јефтиније него овде , плате су моооого веће и има више простора , дистанце су веће, и Ф150 је логичан
Дринко Кончаревић
Кад им се већ убија, нека убију нови Форд мустанг. Овај нови није поновио успех првог мустанга. Нека се Форд врати моделу "т" па да видимо "успех"?
"mustang" iz 1968. cami u garazi
Od "mustanga" jedino me interesuje onaj legendarni Fordov "mustang"- kabriolet iz 1968. godine. Onomad, u Parizu, vidim dvojicu momaka u crvenom "mustangu"-kabriolet. Kad se zaustavise na crveno na semaforu pitam mladjanog sofera kako je dosao do ovog "mustanga" iz '68. "Poklonila mi ga baka, lezao joj u garazi" - nasmijesi se ponosni vlasnik "mustanga". Da li neko od citalaca "Politike" ima djedu ili baku da mu pokloni mazenog "mustanga" iz 1968. godine, a koji cami u nekoj garazi? (Dj. Te.)
Beogradjanin Schwabenländle
Не само ФОРД него ни један други УС-амерички аутомобил није доживео тако велику потражњу и продају, у Немачкој, као Мустанг и још неколико спортских кола из те класе, из УСА
miki
Svaki auto vredi i valja kolika mu je cena kao polovnjaka kod nas ili na zapadu, fijat je na zacelju jeftin kao polovnjak, to sve govori.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja