četvrtak, 22.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 30.09.2019. u 10:36
POTROŠAČ PITA

Odgovor isti – vlaga u telefonu

(Фото Пиксабеј)

Šta da radim ukoliko mi trgovac odbije reklamaciju uz obrazloženje da je u pitanju fizički, odnosno mehanički kvar ili vlaga? To mi se dogodilo prilikom reklamacije telefona, kada su mi u servisu rekli da je u telefonu pronađena voda i da ne prihvataju reklamaciju, a garancija još nije bila istekla.

ODGOVOR:

Praksa je trgovaca da reklamacije uvažavaju samo kada nije u pitanju fizički kvar/oštećenje kako bi se ogradili od zloupotrebe potrošača. Dakle, ako je u pitanju fizičko oštećenje robe ili neki drugi vid potrošačevog uticaja na neispravnost, trgovac nije u obavezi da prihvati reklamaciju.

Situacija je dosta komplikovana, jer je vaša reč protiv njihove i neophodno je veštačenjem dokazati sporne činjenice i u zavisnosti od nalaza ostvarivati pravo iz garancije. Možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis ili odneti kod nekog od profesora stručnih za tu oblast na Mašinskom fakultetu kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se utvrdi da se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.

Odgovara Centar potrošača Srbije

 

Komеntari8
2bfff
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

сивошевић
Реч године ОБМАНИЗАЦИЈА!! препоручујем
Zikica
mehanicko ostecenje ekrana je razuman razlog za odbijanje garancije samo za ekran ako ti reklamiras da baterija ne traje 15 minuta od 100% kapaciteta do gasenja telefona onda je baterija ta koju si reklamirao te se ona u garantnom roku ima popraviti i to je to. Meni je daleko cinicniji primer da servis ne zeli da popravi elektroniku ako korisnik ne plati zamenu ekrana e to je vec za macolu.
Zikica
Neka ti prodavac dokaze da je telefon hermeticki zatvoren i da mu nece smetati vlazne ruke i znoj tela kad telefon nosis u dzepu ili recimo primis poziv na kisi. Ako nije u mogucnosti to da dokaze neka ga popravlja ili testiraj telefon na otpornost protiv izloga i povreda glave.
Djurdja
Kad kupis drugi nemoj da ga kupas pa se onda iscudjavas.
Богдан Југовић
Миха је рекао суштину. Наиме, што се тиче државе, иако је већина одредби Закона о заштити потрошача прилично ригидна, примена истог је чињенично фригидна. Организације за заштиту потрошача су заправо лица која су нашла начин за стицање лаке зараде користећи муке ојађених купаца и корисника банкарских услуга, а у суштини је у питању обманизација потрошача. У конкретном случају са телефоном, предаш телефон на сервис, сервисер после мало навлажи телефон, остану флеке од минерала и ћао гаранцијо.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja