nedelja, 17.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 10:17
POTROŠAČ PITA

Odgovor isti – vlaga u telefonu

ponedeljak, 30.09.2019. u 10:36
(Фото Пиксабеј)

Šta da radim ukoliko mi trgovac odbije reklamaciju uz obrazloženje da je u pitanju fizički, odnosno mehanički kvar ili vlaga? To mi se dogodilo prilikom reklamacije telefona, kada su mi u servisu rekli da je u telefonu pronađena voda i da ne prihvataju reklamaciju, a garancija još nije bila istekla.

ODGOVOR:

Praksa je trgovaca da reklamacije uvažavaju samo kada nije u pitanju fizički kvar/oštećenje kako bi se ogradili od zloupotrebe potrošača. Dakle, ako je u pitanju fizičko oštećenje robe ili neki drugi vid potrošačevog uticaja na neispravnost, trgovac nije u obavezi da prihvati reklamaciju.

Situacija je dosta komplikovana, jer je vaša reč protiv njihove i neophodno je veštačenjem dokazati sporne činjenice i u zavisnosti od nalaza ostvarivati pravo iz garancije. Možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis ili odneti kod nekog od profesora stručnih za tu oblast na Mašinskom fakultetu kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se utvrdi da se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.

Odgovara Centar potrošača Srbije

 


Komentari8
2b7be
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

сивошевић
Реч године ОБМАНИЗАЦИЈА!! препоручујем
Zikica
mehanicko ostecenje ekrana je razuman razlog za odbijanje garancije samo za ekran ako ti reklamiras da baterija ne traje 15 minuta od 100% kapaciteta do gasenja telefona onda je baterija ta koju si reklamirao te se ona u garantnom roku ima popraviti i to je to. Meni je daleko cinicniji primer da servis ne zeli da popravi elektroniku ako korisnik ne plati zamenu ekrana e to je vec za macolu.
Zikica
Neka ti prodavac dokaze da je telefon hermeticki zatvoren i da mu nece smetati vlazne ruke i znoj tela kad telefon nosis u dzepu ili recimo primis poziv na kisi. Ako nije u mogucnosti to da dokaze neka ga popravlja ili testiraj telefon na otpornost protiv izloga i povreda glave.
Djurdja
Kad kupis drugi nemoj da ga kupas pa se onda iscudjavas.
Богдан Југовић
Миха је рекао суштину. Наиме, што се тиче државе, иако је већина одредби Закона о заштити потрошача прилично ригидна, примена истог је чињенично фригидна. Организације за заштиту потрошача су заправо лица која су нашла начин за стицање лаке зараде користећи муке ојађених купаца и корисника банкарских услуга, а у суштини је у питању обманизација потрошача. У конкретном случају са телефоном, предаш телефон на сервис, сервисер после мало навлажи телефон, остану флеке од минерала и ћао гаранцијо.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja