petak, 22.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
subota, 05.10.2019. u 12:04 A.V.

Za iskakanje tramvaja iz šina na Mostu na Adi kriv - vozač

(Фото Д. Јевремовић)

Za iskakanje iz šina tramvaja broj 13 pre dva dana na Mostu na Adi, kriv je vozač, rekao je Jovica Vasiljević, gradski sekretar za javni prevoz, a preneo Beoinfo. Šofer je, kako se navodi, tramvaj vozio brzinom od 61 kilometar iako je na tom delu mosta predviđena brzina kretanja ne veća od 40 kilometara na čas.

– Vozač je suspendovan i protiv njega je u GSP-u pokrenut disciplinski postupak. Zbog iskakanja tramvaja iz šina došlo je i do manjeg oštećenja na tramvajskom koloseku – kazao je Vasiljević najavljujući da će problem danas biti saniran i za to vreme će saobraćaj privremeno biti odustavljen. Normalizacija tramvajskog saobraćaja na ovom mostu očekuje se sutra.

Komеntari17
fa897
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Bojana
LJudi, ogranicenje 40 je zbog toga da bi korisnici prevoza mogli da uzivaju u pogledu preko reke. Nije to zbog toga sto je niveleta kriva pa je osecam i u kolima. Osim sto cesto onako prozujim pancevcem ,zbog lepog pogleda to sam pokusavala i preko ovog sa kablovima da dozivim. Ali nije isto. Osim sto je tako napravljen da se skoro nista ne vidi i poskakujem a imam nove amortizere . Kineski most daje cak lepsi pogled i lepsi mi je prizor jer nema tih kablova. Ali mi daleko. Ostajem pri pancevcu.
Дуле
Да се умешам у расправу. Возим трамвај, аутобус и тролејбус у Цириху. Из искуства (а имам га) могу да вам кажем да је за сваку деоницу дефинисана брзина. Правци, кривине, нагиб, мостови... Не игра улогу марка и година производње трамваја већ инфраструктура. Модерни трамваји су лимитирани на 60 км/х, али на јако мало места се може толико и возити. Одређени разлог постоји због којег је ограничење 40 км/х. Са 20 км/х прекорачења би овде добио моментални отказ, изгубио дозволу и одговарао судски.
Promašaj
Nove tramvajske linije na Novom Beogradu i nove linije u Beogradu(tamo gde je moguće)trebalo je graditi sa normalnim(širokim)kolosekom.Uski kolosek je mogao ostati kao turistička atrakcija u starom delu grada-i vremenom zamenjen metroom.To jeste izazov za projektovanje jer bi se u startu normalan kolosek i uski odvojili,a na nekim lokacijama i zajedno postavili.Tako bi klimavi usko-kolosečni tramvaji, bili zamenjeni bržim, modernijim i infrastrukturom koja bi bila i deo metroa.
baksuzni broj
Pogledajte koji je broj tramvaja pa će vam biti jasno šta je u pitanju. Nego, da li je "šofer" tramvaja čitao svoj horoskop u Politici od pre koji dan? Da jeste sigurno ne bi dao tako veliki gas...
Milojko
Naravno, trebao je da vozi 20 na sat na novom koloseku da ne bi izleteo iz sina. Izem ti državu koja ne zna ni put da napravi, a da ne govorim o kriminalnoj signalizaciji.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja