sreda, 13.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 13:08

Za iskakanje tramvaja iz šina na Mostu na Adi kriv - vozač

Autor: A.V.subota, 05.10.2019. u 12:04
(Фото Д. Јевремовић)

Za iskakanje iz šina tramvaja broj 13 pre dva dana na Mostu na Adi, kriv je vozač, rekao je Jovica Vasiljević, gradski sekretar za javni prevoz, a preneo Beoinfo. Šofer je, kako se navodi, tramvaj vozio brzinom od 61 kilometar iako je na tom delu mosta predviđena brzina kretanja ne veća od 40 kilometara na čas.

– Vozač je suspendovan i protiv njega je u GSP-u pokrenut disciplinski postupak. Zbog iskakanja tramvaja iz šina došlo je i do manjeg oštećenja na tramvajskom koloseku – kazao je Vasiljević najavljujući da će problem danas biti saniran i za to vreme će saobraćaj privremeno biti odustavljen. Normalizacija tramvajskog saobraćaja na ovom mostu očekuje se sutra.


Komentari17
9db00
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Bojana
LJudi, ogranicenje 40 je zbog toga da bi korisnici prevoza mogli da uzivaju u pogledu preko reke. Nije to zbog toga sto je niveleta kriva pa je osecam i u kolima. Osim sto cesto onako prozujim pancevcem ,zbog lepog pogleda to sam pokusavala i preko ovog sa kablovima da dozivim. Ali nije isto. Osim sto je tako napravljen da se skoro nista ne vidi i poskakujem a imam nove amortizere . Kineski most daje cak lepsi pogled i lepsi mi je prizor jer nema tih kablova. Ali mi daleko. Ostajem pri pancevcu.
Дуле
Да се умешам у расправу. Возим трамвај, аутобус и тролејбус у Цириху. Из искуства (а имам га) могу да вам кажем да је за сваку деоницу дефинисана брзина. Правци, кривине, нагиб, мостови... Не игра улогу марка и година производње трамваја већ инфраструктура. Модерни трамваји су лимитирани на 60 км/х, али на јако мало места се може толико и возити. Одређени разлог постоји због којег је ограничење 40 км/х. Са 20 км/х прекорачења би овде добио моментални отказ, изгубио дозволу и одговарао судски.
Promašaj
Nove tramvajske linije na Novom Beogradu i nove linije u Beogradu(tamo gde je moguće)trebalo je graditi sa normalnim(širokim)kolosekom.Uski kolosek je mogao ostati kao turistička atrakcija u starom delu grada-i vremenom zamenjen metroom.To jeste izazov za projektovanje jer bi se u startu normalan kolosek i uski odvojili,a na nekim lokacijama i zajedno postavili.Tako bi klimavi usko-kolosečni tramvaji, bili zamenjeni bržim, modernijim i infrastrukturom koja bi bila i deo metroa.
baksuzni broj
Pogledajte koji je broj tramvaja pa će vam biti jasno šta je u pitanju. Nego, da li je "šofer" tramvaja čitao svoj horoskop u Politici od pre koji dan? Da jeste sigurno ne bi dao tako veliki gas...
Milojko
Naravno, trebao je da vozi 20 na sat na novom koloseku da ne bi izleteo iz sina. Izem ti državu koja ne zna ni put da napravi, a da ne govorim o kriminalnoj signalizaciji.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja