nedelja, 29.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 11.10.2019. u 15:57

Spojen most Moračica, završetak do marta 2020.

(Фото Славица Ступарушић)

Spojen je most Moračica, na autoputu Bar-Boljare, a nakon ove faze radova uslediće izrada hidroizolacije, pešačkih prelaza i instalacija, rasvete i vetrobrana.

Most Moračica obišao je crnogorski premijer Duško Marković koji je rekao da je spajanje rasponske konstrukcije najvažniji događaj na ovom projektu.

Gradilište mosta Moračica na prioritetnoj deonici autoputa Bar- Boljare, koja će povezati Crnu Goru sa Srbijom (Foto Slavica Stuparušić)

„Samo će puštanje u saobraćaj autoputa Bar-Boljare biti važniji”, rekao je on, prenosi RTCG.

Investicija je vredna 70 miliona evra. U most je ugrađeno 100.000 metara kubnih betona, te 15.000 tona armature, 2.000 tona kablova. Projektovana maksimalna brzina biće 100 kilometara na čas.

(Foto Slavica Stuparušić)

Most Moračica je najveći pojedinačni objekat na prioritetnoj deonici auto puta Bar-Boljare. Visok je 175 metara, širok 23,4 metra i dug 960 metara.

Krajnji rok za izgradnju prve deonice autoputa je 30. septembar 2020. godine, prenosi Tanjug.

Komentari8
7a7e9
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Radisa Mihajlovic
Tesko cemo putovati do Crne Gore autoputem za narednih deset do petnaest godina.(a to je za Srbiju i bacanje para graditi put do Crne gore)Ali hvala bogu do prijateljske Grcke je zavrsen autoput.
Olja
Zar ti misliš da je auto-put samo za turiste?Zar misliš da Srbija ,,baca"pare na nešto od čega neće imati interesa?Poštovani. Mnogo su veći interesi u pitanju od šake turista iz Srbije. Malo se raspitaj umjesto što pišeš nebuloze. Uzgred pitaj i Mađare da li su za tu trasu puta. Srbijanskim firmama će vremenski biti lakše da dođu do luke Bar (5-6 sati) nego do Grčkih luka (10-11 sati) Srdačan pizdrav
ЗОРАН ШУНДИЋ
Грандиозно, нема шта! Пројектантима и извођачима радова свака част! Да Србија једном изађе на море, па када путујеш, да путујеш као човек, а не да се мрцвариш цео дан. Интересантно је да према наведеним подацима, мост Морачица и није толико скуп! Цена уопште није за поређење са ценама неких мостова изграђених у Србији? Нека се користи, на обострано задовољство. И сам аутопут ће много значити за руту Средња Европа - Италија, па и за трајектни саобраћај са Апулијом, Bari-Anti Bari. Срећно било!
Decak
Gledam prilozenu sliku, iznenadjen. Most je tako lak, elegantan, prelep. Cestitam projektantima, izvodjacima. Svetski !
Slobo
Svaka čast, ovo je zbilja impresivan inženjering poduhvat. Dobro je što taj koridor od Bara do Beograda i Prištine polako napreduje.
dipl. agronom
Inzenjering je odavno napredan , za razliku od politickih struktura...Ima tome 30 leta...
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
@Сима А шта Ви мислите, Симо? Да ћете све те проблеме које ста навели, да решите тако, што ћемо да идемо по блату и кроз шуму?
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja