utorak, 12.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:51

Teški pregovori sa kompanijom Behtel

utorak, 15.10.2019. u 17:21
(Фото Танјуг)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović rekla je danas da je sve spremno za početak radova na izgradnji Moravskog koridora, čim se potpiše komercijalni ugovor sa kompanijom „Behtel-Enka”, ali da su pregovori teški jer gradnja košta 800 miliona evra, saopštilo je to Ministarstvo, prenosi Beta.

„Vlada Srbije, Ministarstvo, „Koridori Srbije” kao investitor i druge institucije vode pregovore o potpisivanju komercijalnog ugovora sa „Behtelom” jer je 800 miliona evra ogroman iznos i traži detaljno pregovaranje i ne čudi što su pregovori teški”, rekla je Mihajlović novinarima u Trsteniku, gde je obišla pešački i cevovodni most kojim je rešen problem vodosnabdevanja za 10.000 ljudi.

Dodala je da ne želi da licitira da li će početak radova biti za 7, 10 ili 15 dana, ali da je važno da je sve spremno za početak radova kod Kruševca, čim se potpiše ugovor.

„Koridor 10 i Koridor 11 važni su za povezivanje Srbije sa regionom, a Moravski koridor je važan za povezivanje Srbije iznutra, njenih građana i privrede, jer će povezati Čačak, Kraljevo, Vrnjačku Banju, Trstenik, Kruševac”, rekla je ona.

Izgradnja ovog auto-puta trebalo bi, prema njenim rečima, da traje oko dve i po godine.


Komentari9
65096
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

ralence
Бехтел је мулти интернационална приватна фирма из УСА и бави се инжињеријским,конструкцијским и другим пословима градње и продукције и планирањем разноврсних послова у свету. Зато је скупља од Кинеске понуде јер њени расходи и порези и плате у УСА су тродупло већи од Кинеских. Србски грађани ће плаћати већу цену градње аутопута само због лошег избора Министарке Михајловић или је то политичка одлука неког у Влади Србије.
petrovic ranko
Behtel je izgradio puteve u Hrvatskoj bez tendera,izgradio je i put Priština-Skoplje,kao i put Priština-Tirana.U Rumuniji grade 403km autoputa bez tendera.Niko ne zna koliko će koštati.Ta firma je "bliska"vladi USA,možda je Trampova ili možda nekoga njemu bliskog.Mislim da je dodela posla Behtelu politička odluka zbog pritiska Amerike na količinu investicija iz Kine.Male zemlje su uvek ucenjene,zavisimo od kredita.A cena autoputa je za ljude iz struke,a ne za pravljenje političkih intriga.
Raca Milosavljevic
... nikako nista neznamo oko tog kako je bas ta firma dobila taj posao bez tendera ... ali uostalom i mnoge druge velike ugovore nismo videli tako da ovo nije prvi put ... a da je razlika u ponudi kineske firme bas velika to vidimo ...a ta prica kako su teski pregovori je samo za malu decu,kao eto muci se nasa vladajuca elita u teskim pregovorima ... nadajmo se da ce brzo doci neka normalna,domacinska vlast ...
Trifun
STA je tesko bilo?Ugovoriti posao za 300 miliona eura skuplje kineske ponude?O cemu se radi i da li ce neko kompetentan objasniti gradjanima Srbije,koji sve placaju, zasto se posao ugovara sa "Behtelom" cija je ponuda(800 miliona eura) za 300 miliona eura skuplja od kineske ponude(500 miliona eura)?300 miliona eura nisu male pare za siromasnu Srbiju koja se tek oporavlja od ratova,sankcija,NATOagresije,pljackaske privatizacije..Da li time NATO-u placamo za bombe koje su na Srbiju bacili..?
Srdjan Loncar
Moj je predlog da date Behtelu 100 miliona eura da ne rade, a onda dati poso' Kinezima da ga urade! Time bi ustedeli 200 miliona i svi vuci siti i nijedna ovca nije pojedena. Neko rece da je Behtel drzavna -US firma, mozda Trampova. Nema drzavnih-US firmi. Wajnberger (bivsi ministar odbrane) je bio nekad Direktor firme. Ne znam ko je sada. To je kao da date posao Boingu. Dobijaju se poeni sa vladom US. Nema tu stete, izuzev sto su Kinezi jeftiniji. Ministarka pokusava da (pregov.) smanji razliku
Preporučujem 2
Decak
BECHTEL je sagradio autostradu u Hrvatskoj, duz Jadrana, od Karlovca do Splita. Posao je dobro uradjen ali, bio je vrlo skup.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja