nedelja, 24.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 17.10.2019. u 12:52 D. D. K.

Zdrava ishrana uprkos brzom tempu života

Organizmu su potrebni vežbanje i dobra hrana onda kada je osoba pod najvećim stresom i sa najviše obaveza
(Фото: Пиксабеј)

Kada čovek ima previše obaveza, zdrava ishrana je uglavnom prva stvar koje se odriče. To nije dobro za zdravlje, prenosi sajt www.health24. com, ali postoji nekoliko saveta kako ljudi mogu da se hrane zdravo i da dobro planiraju obroke, jer su našem organizmu vežbanje i dobra ishrana najpotrebniji baš kada smo pod najvećim stresom i sa najviše obaveza.

Pripremajte obroke unapred: iako ovo izgleda kao još jedna obaveza više u već pretrpanom rasporedu, priprema hrane unapred vam može uštedeti mnogo vremena i spasiti vas od napada gladi. Probajte da skuvate nekoliko različitih jela tokom vikenda i podelite ih u različite posude kako biste mogli samo da ih uzmete i ponesete sa sobom tokom nedelje. Isto tako, ponesite užinu kao što je orašasto voće, sušeno meso i voće u kesicama određene veličine.

Sastavite jelovnik: odvojite 20 minuta da sastavite jelovnik sa brzim jelima koje možete jesti tokom nedelje. To znači da kad kupujete hranu uzimate ono što vam je potrebno i kad je vreme da se pripremi večera, već znate šta ćete praviti i šta vam je potrebno.

Ne zaboravite doručak: balansiran i hranljiv doručak će vam dati energiju i stabilan nivo šećera. Birajte smuti pakovan sa svežim voćem i čak i nekim povrćem, ili potopite u činiju preko noći ovas koji ćete umešati s voćem i orašastim plodovima.

Sastanak uz obrok i šetnja: probajte da isplanirate sastanke uz ručak sa klijentima ili zaposlenima da biste bili sigurni da ćete jesti u vreme ručka. Pauza može da se iskoristi i za šetnju kako biste udahnuli malo svežeg vazduha i provežbali.

Vodite računa o unosu dovoljno tečnosti: držite flašu vode na radnom stolu i pijuckajte tokom celog dana. Ograničite unos zašećerenih energetskih i gaziranih napitaka, jer vam od toga brzo skače nivo šećera u krvi, a zatim naglo pada, usled čega postajete letargični i neproduktivni. Takođe dodaju nepotrebne kalorije – a ako tokom većeg dela dana sedite za radnim stolom, nećete sagoreti te ekstra kalorije.

Komеntari4
0fde1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Siniša Stojčić
Nema zdrave hrane
NeckoPerecko
Bitnija je kvalitetna ishrana, a ne zdrava. Jer je kvalitetna ishrana ujedno i zdrava. A velika razlika je izmedju kvalitetne i satro zdrave sto je vi promovisete. Vasu zdravu hranu, moj pradeda svinjama za tovljenje davao.
Isidora
Ja sam takodje za zdravu ishranu, koju volim da spremam za svoju porodicu. Uprkos tome sto i ja nemam dovoljno vremena jer radim, ali se trudim, da uvek svojoj deci skuvam na vreme zdravu hranu sa vise povrca i cesce pripremam ribu. Takodje treba piti sto vise preciscene vode jer je i voda antioksidant i cisti organizam sto je neophodno za nase zdravlje a i pro100.
Jokica
Voda je bitnija od hrane,čisti organizan,još ako je ta pro100 čista.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja