nedelja, 15.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 12:08

Kolovoz u 27. marta kao parking

Središnji deo saobraćajnice, ali i tramvajske baštice koje se trenutno ne koriste, preplavljene su automobilima
Autor: Dejan Aleksićpetak, 25.10.2019. u 19:09
(Фото Д. Алексић)

U ulicama Kraljice Marije i 27. marta nije problem samo to što se unedogled probijaju rokovi za okončanje radova. U poslednje vreme problem je i što je dobar deo ono malo završene saobraćajnice na ovom potezu pretvoren u ogroman nelegalni parking.

Ovakvu sliku danima vidi ko god da prođe Ulicom 27. marta. Parkirani i načičkani automobili duž središnjeg dela kolovoza prvo su „krasili” deo od Takovske do Palilulske pijace, a sada je ova bahatost vlasnika četvorotočkaša stigla gotovo do Gradske uprave.

Nadležni su se danima hvalili kako je kolovoz u 27. marta završen i pušten u saobraćaj, ali sada taj isti kolovoz ne mogu normalno da koriste savesni vlasnici automobila, vozači autobusa, biciklisti, pa i pešaci koji bi da pređu ulicu po propisima. Središnji deo saobraćajnice, ali i tramvajske baštice koje se trenutno ne koriste, preplavljene su automobilima.

Vozači autobusa 77, koji se ovde kreću ponovo otkako su vraćeni na staru trasu, žale se da ne mogu normalno da manevrišu vozilima od parkiranih automobila koji su suzili kolovoz. Problem su im i automobili koji se svaki čas isparkiravaju sa nepropisnog parkinga nasred kolovoza zbog čega šoferi javnog prevoza moraju da otvore četvore oči. Zasad policija ne reaguje na ovakvo stanje na saobraćajnici, ali ni nadležne gradske službe i inspekcije.

Zašto je to tako i da li je i ko dozvolio parkiranje nasred 27. marta nadležni nisu odgovorili. Da je ovakva slika zabeležena u nekom zabačenijem delu grada, možda bi i moglo da se razume, ali teško da nadležni nisu primetili saobraćajni haos i cirkus ispod prozora Gradske uprave i Sekretarijata za saobraćaj.


Komentari9
14d86
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Suzana
Od 15.06.2019.traje rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27.marta, Džordža Vašingtona. Ne radi se o bahatosti vozača,vlasnika vozila, nego u 90% slučajeva o tome da stanari nemaju gde da parkiraju svoja vozila, a sve ovo predugo traje i presporo se završava, (a trebalo je da završe 20.08.) Otvorili su kolovozne trake u 27. marta, ali nisu završili trotoare, prilaz ulazima zgrada, ni mesta za parkiranje onih koji tu žive. Usput nam komunalna policija, po ovakvim komentarima dolazi i piše kazne.
Бранислав Станојловић
По чему вам је важан рођендан моје жене? То је СВЕ Краљице Марије!
Nikola Nesic
U ovoj zemlji od vajkada realan život i potrebe idu odvojeno od službi i delegiranih pojedinaca koji treba da brinu o svima. Od socijalizma, samoupravnog, se negirala potreba za parkinzima. Oko stadiona, robnih kuća, višespratnica, pa do samog gradskog jezgra. Sa druge strane nismo razvijali gradski i međugradski prevoz, šta više počeli smo da zaboravljamo ko su pešaci. I danas imamo gradove koji podsećaju na Ramalu. Kada se dodaju nestručni radovi, dobijate Beograd. Kasabu bez reda i smisla.
Miki
"Да је оваква слика забележена у неком забаченијем делу града, можда би и могло да се разуме" Ne, ne bi moglo da se razume, i dosta je više te podele na centar gde sve treba da bude ulickano, sređeno i popravljeno, i periferiju gde se toleriše bahato parkiranje i divlja gradnja i izlivanje kanalizacije i nepoštovanje voznog reda gradskog prevoza! Većina građana Beograda živi u nekom od perifernih delova grada, i očekuje da za pare koje kroz porez daje Gradu dobije nešto i u svom kraju grada.
Saša
A šta po vama treba ljudi koji tu žive da rade sa svojim kolima? Pa 6 meseci ili koliko već žive kao u Bejrutu za vreme građ.rata u Libanu.Gde da se parkira neko kada ide u Katastar recimo, na Slaviji? Zasto? Jer neko ne zna da popravi ni slavinu a kamoli jednu od žila kucavica Beograda, a ovi što pričaju o bahatom parkiranju u ovom slučaju mislim da se ovde radi o čistoj muci a ne bahaćenju.Da se ljudi bahato parkiraju to bez daljnjeg i toga ima svuda po gradu ali ovde je nešto drugo u pitanju.
Ivo
Molim te ne pricaj gluposti!Znaci ako nemam parking ispred radnje gde nameravam kupiti,normalno je da parkiram na kolovoz ili tramv.sine,kao i kada idem zaboga u drzavne ustanove kao katastar,ili nedaj boze sud! Da li je moguce da uopste postoje individue sa ovako seljackim rezonima,pa da jos te nebuloze iznose javno,pa jos i ljutitim tonom zacudjeni kako se neko uopste moze protiviti parkiranju na kolovoz,sine ili trotoar,ako covek ima nekog posla u neposrednoj blizini?!! Dotakli smo DNO!
Preporučujem 14

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja