subota, 07.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 18:51

Proizvodnja „Fijata 500L” u Kragujevcu ponovo staje do 4. novembra

ponedeljak, 28.10.2019. u 12:27
Фабрика не производи возила „за залихе“ (Фото Р. Крстинић)

KRAGUJEVAC – „Fijatove” proizvodne trake ponovo su u zaustavljene do 4. novembra, kada se radnici vraćaju s plaćenog odsustva, rečeno je danas agenciji Beta u Samostalnom sindikatu fabrike u Kragujevcu. Poslednji radni dan za zaposlene u proizvodnji „Fijat Krajsler automobili Srbija” (FCA) bio je 18. oktobar.

Prema rečima predsednika sindikata Zorana Markovića, nova pauza je „rezultat usklađivanja proizvodnje s tražnjom” i činjenice da FCA ne proizvodi automobile za „zalihe”.

Marković je rekao da je u oktobru bilo još nekoliko neradnih dana koji su „izgubljeni” zbog problema s dobavljačima.

Radnici FCA bili su na plaćenom odsustvu i od 19. septembra do 1. oktobra.


Komentari4
3db31
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

mirko
pa pinokio, nema svako za teslu.. u evropi ovog auta ima, problem je sto je ovo ostarilo a italijani nece novi model da izbace, bio je dobar kad je izasao, a mesta ima sigurno vise neg u teslu...
pinokio
Ja samo znam posto zivim u USA da recimo kad izadjem na ulicu u svakome momentu mogu videti poneku TESLU . Ovog FIAT-a 500L sto lici na nekakvu cetvrtastu kantu sa 4 tocka i nazivaju autom i najvecim izvoznikom Srbije ( jadna li nam majka ako nam je ovo najjaci adut , pored zdrave hrane i IT-a) nekad ne vidim na ulicama ni po 2-3 meseca . Sve skupa godisnje vidim nekoliko puta ovaj auto na ulicama Cikaga . Ko ce to da kupi pored toliko Japanaca, KOreanaca i ostalih veoma ozbiljih auta .
darko soldo
Molio bih ,,stručnjake ''da ne lupetaju o modernom tržištu i ponudi i potražnji . Sramno je da ste toliko servilni prema belosvetskim kompanijama koje samo traže način da što manje plate radnike i dobiju otpis poreza . Kakav je to kapitalizam kada ne zna kome , gde i kada da proda automobile ? Da li to znači da ćemo sutra svi biti na čekanju kod nekog ,,Gazde'' da on proceni da li će ovaj mesec da radi ili ne ? To li je taj ,,efikasni'' kapitalizam ? Moja baba može tako da bude biznismen !
Bojsa
Proslo je davno vreme kada su fabrike radile da bi radnici dobijali platu, a sta se prodavalo ili ne, to je bio nekom drugome problem. Vremena su druga, gde je model automobila popularan, tj. trazen po par godina, a onda dolazi novi, ali to nije samo sminkana druga verzija, kakva se radi u Kragujevcu vec nekoliko godina. Dobro je da i traje tako dugo... Na zalost ili na srecu, nas covek je daleko od shvatanja principa globalnog auto trzista...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja