subota, 14.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:00

„McCann Beograd” proglašen agencijom godine u Srbiji

sreda, 30.10.2019. u 22:09

„McCann Beograd” proglašen je za agenciju godine u Srbiji na nacionalnom festivalu „Kaktus 2019”. Nakon velikog uspeha na regionalnim „advertajzing” festivalima „BalCannes” i „Golden Drum”, ova agencija osvojila je prestižno priznanje četvrti put u poslednjih 5 godina, navodi se u saopštenju.

U konkurenciji 183 prijavljenih radova, prema oceni žirija koji su činili ugledni marketinški profesionalci iz zemlje i regiona, „McCann Beograd” imao je najveći broj bodova, a nagrađene su kampanje „Ne odričem se”, „fARytale Journey” i „#StayClean”, koje su realizovane u saradnji sa agencijama „UM Beograd” i „Drive”.

„Nagrada za agenciju godine doprinosi tome da na sjajan način privedemo kraju jednu za nas dosta zahtevnu godinu. Ponosni smo i na činjenicu da ovo priznanje osvajamo četvrti put u poslednjih pet godina i što stručna javnost prepoznaje naš rad u raznolikim kategorijama u kojima smo nagrađeni. Ovo je priznanje i za brendove sa kojima radimo, naše saradnike i partnere, ali i za tim koji beleži uspehe na lokalnim i internacionalnim festivalima. Zadovoljstvo nam je da zajedno ostvarujemo sjajne rezultate”, rekla je Jelena Jazić, direktorka agencije „McCann Beograd”.

Ova agencija posluje u okviru „I&F Grupe”, jednog od vodećih komunikacionih sistema u jugoistočnoj Evropi i Nordijskom regionu.

„Kaktus” je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O nagradama odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.


Komentari4
bcb72
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Nebojsa
Agencije koje prodaju maglu i gutaju novac ovog naroda advertajzig ima smisla samo u zemlhama gde je ekonomski zivot bogat a srbija je unistila zdravu ekonomiju ja ne znam sta oni rekkamiraju osim stranih firmi ovde ...sramota
Petar
Hmmm. Nadam se da ovo nije povratak na staro. Mc cann je imao kampanje koje su 2000-tih obrstile budzet, u korist onih koji su tada vladali. Kroz advertajzing ociglednog: eps, nis i naftnu industriju, a radile su ih, pored ostalih "velicine" poput S. Sapera i O. Beckovic. Jer se "intelektualno" lukrativno placalo a ne zahteva nikakvu sirovinu. Brojke kazu i da su bile vezane za preprodaju tv sekundi odn. marketing kojim se jedan od opozicionih vodja zestoko obogatio. Kad cujem za ovu kompaniju..
Павле
Све сте побркали г. Петре...слабо се ви разумете у ову проблематику. Осим ако Вам намера није нешто друго.
Preporučujem 1
Aca
Pisite bre na Srpskom ko boga vas molim,,,,,,sta je to "advertajzing"????????????

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja