petak, 06.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 08:41

„Goša” prodata za četvrtinu procenjene vrednosti

petak, 01.11.2019. u 18:13
(Фото О. Милошевић)

Fabrika šinskih vozila „Goša”, koja je u stečaju četvrti put, prodata je smederevskom „ Želvozu 026” za milion evra.

Vrednost fabrike bila je procenjena na više od 514 miliona dinara (4.373.000 evra), a pošto je ponuda manja od 50 odsto te vrednosti, saglasnost za prodaju dao je odbor poverilaca, preneo je Tanjug.

Pored „Želvoza 026”, ponudu, od 500.000 evra, dala je MIN „Lokomotiva” iz Niša.

Iz „Želvoza” poručuju da će pokrenuti proizvodnju i obezbediti posao za 300 radnika.


Komentari9
41afd
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Мирко
Да ли се ико сећа шта је Гоша била у старој Југи - Шинска је правила неунитиве шинобусе, вагоне за Француску за 250км/х, за Русију (за -50C) и за Саудијску Арабију (за +5C)...Монтажа је радила мост на Крку, водоторњеве у Кувајту... све најсложеније конструкције по свету, Уништити такву фирму је уметност, а купила ју је фирма иза које се крије капитал који би у свакој озбиљној земљи требао бити испитан. Желим им сву срећу, јер је заслужују.
Иван Грозни
Знам да ће сада кренути жалопојке како је фабрика продата у бесцење. Да је продаја обављена раније, вероватно би се постигла боља цена. Свако ко мисли да је лако покренути производњу и борити се на светском тржишту, нека инвестира у фабрику.
Andro Mošić
Dragi moj Rafe, mora da se sada okrećeš u grobu. Goša je hranila više od pola Palanke.
milan
Jos je nejasno sta ce se proizvoditi u ,,Zelvozu 026,, Do sada vise puta je Gosa revitalizovana pa opet ugasena. Znatno je jevtinije uvoziti polovna ili nova sinska vozila iz okruzenja i Evrope nego ih praviti u Gosi. Takva je bila i situacija sa Ikarbusom kasnije Beobusom koji su dobijali znacajne finansiske injekcije da bi se sacuvala proizvodnja autobusa koja je na kraju ipak ugasena. Jevtiniji i bolji su Turski,Kineski itd...
dragan
Milane, smatram da je vas komentar cista ironija. Da ste radili u proizvodnji sinskih vozila nikad ne bi izjavili da je jeftiniji uvoz, nazalost takvo misljenje nam je prisutno svuda....
Preporučujem 23
dragan
Ovo je iznudjeno resenje, definitivno radnici Gose kao poverioci nece dobiti ni dinara tako da neisplacene zarade odlaze u zaborav.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja