Preko jednog poznatog sajta sam naručio opremu za kućne treninge. Dobio sam poruku da je narudžbina prihvaćena i istaknuti su čak i rokovi isporuke. Pokušavao sam da kontaktiram s njima, jer sam želeo da dogovorim detalje isporuke, jer nisam bio siguran da li ću u to vreme biti na putu, ali mi se niko nije javio. Shvatio sam da je reč o automatskom odgovoru, ali bez obzira na to, za mene, kao kupca, narudžbina je stvarna. Nekoliko dana kasnije stigla je poruka da robe nema na stanju, a promenjen je i opis na oglasu, kao i cena. Video sam u komentarima da nisam jedini koji se suočio s ovim problemom, pa me interesuje šta da radim i da li je trgovac na bilo koji način prekršio zakon.
ODGOVOR:
Ako trgovac ne ispoštuje ugovornu obavezu u pogledu isporuke robe, ugovor se raskida automatski i, u tom slučaju, trgovac je dužan da potrošaču vrati novac u roku od tri dana.
Odgovara Nacionalna organizacija potrošača Srbije NOPS
