ponedeljak, 21.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 03.12.2019. u 16:00

Gosti luksuznih hotela najviše kradu peškire i mantile

U Francuskoj je jedan gost uhvaćen kako pokušava da ukrade prepariranu glavu vepra, koju je kasnije dobio kao trofej jer su njegovi prijatelji kupili od hotela ovaj dragoceni komad i dali mu ga kao venčani poklon
Луксузни апартман у Дубајиу (Принтскрин Јутјуб)

MINHEN - Većina hotelskih gostiju smatra sapune, kesice šampone, olovke, kapa za tuširanje suvenirima koje imaju pravo da spakuje u svoj kofer pri povratku kući, ali ima i onih koji su iz hotela odnose televizore, klavire, dušeke, pa čak i preparirane životinje.

To je pokazalo istraživanje nemačkog portala „Velnes Heven”, veb vodiča za spa-hotele na osnovu anketa koja je sprovedena među 1.157 hotelijera o tome koji se predmeti najčešće kradu.

Istraživanje otkriva upadljivu razliku između „lopovskih manira” gostiju hotela sa četiri zvezdice i onih koji odsedaju u hotelima sa pet zvezdica, navodi se u zaključcima istraživanja objavljenim danas na portalu „Velnes Heven"-a.

Ogromna većina gostiju krade peškire i bade-mantile - možda kao stvari koje će im dobrodoći za sledeći spa-odmor, a u stopu ih prati krađa vešalice, olovke i pribor za jelo

Pored ovih „uobičjenih” predmeta, registrovan je i niz bizarnih krađa koje ukazuju na živu maštu delikvenata.

Naime, gostima jednog berlinskog hotela je verovatno bilo potrebno izvesno majstorsko umeće kada su uspeli da iz apartmana odnesu sanitarni čvor, odvodnu cev, ceo umivaonik, glavu tuša, hidromasažni tuš ili dasku za VC šolju, konstatuje portal.

Među sablažnjive slučajeve lopovluka spadaju i odnošenje velikog klavira iz lobija jednog hotela u Italiji, ili skidanje i odnošenje brojeva sa vrata hotelskih sobe u Italiji.

U Francuskoj je jedan gost uhvaćen kako pokušava da ukrade prepariranu glavu vepra, koju je kasnije dobio kao trofer jer su njegovi prijatelji kupili od hotela ovaj dragoceni komad i dali mu ga kao venčani poklon, dok su u jednom hotelu blizu Salcburga ukradene drvene klupe iz saune...

Kada je reč o rang listi lopova razvrstanih po nacionalnosti, dobija se drugačija slika.

Ispostavilo se, na primer, da nemački i britanski gosti u hotelima imaju prilično dosadne lopovske navike - pored peškira i ogrtača za kupanje, uglavnom se fokusiraju na „mažnjavanje” kozmetike i toaletnog pribora.

Za razliku od njih, Austrijanci su probirljiviji što se tiče rang liste poharane hotelske opreme jer su orijentisani na finije stvari kao što su posuđe i aparati za kafu. Čini se da žeđ za kafom ne mogu da utole.

Na meti Amerikanca su hotelski jastuci i baterije, dok Italijani više vole vinske čaše kao hotelski suvenir, a fenovi za kosu su omiljeni predmet krađe među gostima iz Švajcarske, prenosi Tanjug.

Francuzi, s druge strane, kradu na spektakularniji način: oni predstavljaju naciju koju uglavnom privlače televizori i daljinski upravljači. Hotelski gosti iz Holandije u svojim suvenirima traže pre svega praktičnu korist - njihovi favoriti su sijalice i i toaletni papir.

Istraživanje je takođe pokazalo značajne razlike kada su u pitanju krađe između gostiju hotela sa četiri i pet zvezdica, pri čemu ovi potonji vole da „ponesu” sa sobom skupocene predmete.

Anketirano je ukupno 634 menadžera hotela sa četiti zvezdice i 523 iz hotela sa pet zvezdica kako bi se utvrdile „lopovske” navike gostiju u zavisnosti od njihovog bogatstva. Kako se ispostavilo, izgleda da je moto - „pohlepa je dobra” - naročito uvrežena kod imućne klijente hotela sa pet zvezdica.

Naime, verovatnoća da će visokokvalitetni televizori biti ukradeni u hotelima sa pet zvezdica je devet puta veća nego u onima sa četiri zvezdice, a slično je i sa umetničkim delima koja su popularan predmet želje u luksuznim hotelima, gde je verovatnoća njihove krađe 5,5 puta veća nego u onima s jednom zvezdicom manje.

Tablet računari i dušeci takođe se mnogo češće kradu u hotelima sa pet zvezdica.

Gosti hotela sa četiri zvezdice zadovoljni su sa manje spektakularnim poklonima - tamo je „tražnja” za peškirima i vešalicama veća nego u hotelima sa 5 zvezdica. Tipičan gost hotela sa četiri zvezdice posebno voli praktične stvari kao što su baterije i daljinski upravljači, budući da je verovatnoća krađe tih predmeta 3,1 puta i 4,9 puta veća nego u hotelima sa pet zvezdica, pokazuju rezultati istraživanja portala „Velnes Heven”.

Komentari3
8ce72
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Beogradjanin Schwabenländle
Пре недељу дана сам прочитао тај извештај из професионалне радозналости, мада сам прилично добро упућен у материју. Још занимљивије је мени је што је оснивач тог портала један немачки квантски физичар који је створио организацију за контроле тих хотела.
Mustafa Aga
Eskurzija negde pre krajnjih 70tih po Jugoslaviji...Prvo nochenje u hotelu na Bohinju (Slovenija)...Ujutro posle doruchka da krenemo dalje...Kad ne moze...Deca uzela po soboma raznorazne stvari pa Slovenci traze da se stvari vrate ili da se plati...Ako ne da zovu policiju...Sledeche veche spavamo negde u Bosni...Nastavnici nam rekli da prijavimo na recepciji ako neshto fali po sobama...Mi gomila dece na recepciju da prijavimo a recepcionari iznenadjeni nam kazu,"Ma nema veze deco sve je uredu.".
Бранислав Станојловић
Решење је једноставно. Ако нема имена на предметима они неће бити сувенири и крађа неће имати сврхе.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja