sreda, 28.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 09.12.2019. u 12:22
POTROŠAČ PITA

Radijator radi, pa ne radi

(Фото Пиксабеј)

Kupio sam norveški radijator za koji mi je trgovac rekao kako da ga koristim i postavim. Fiksirao sam ga na zid, međutim, ubrzo, posle samo nekoliko nedelja počeo je sam da se isključuje. Koja su moja prava i u kom periodu su dužni da me obaveste da li garancija pokriva kvar (naravno da bi trebalo da pokriva, jer radijator očigledno ima neki feler). Da li mogu da tražim novi radijator umesto da mi ovaj šalju na servis.

ODGOVOR:

Neophodno je da trgovcu, ne servisu, uložite pisanu reklamaciju i na samom reklamacionom listu navedete koji je vaš zahtev za rešavanje (popravka, zamena ili povraćaj novca). Nakon toga, trgovac je dužan da u zakonskom roku od osam dana odgovori na reklamaciju, odnosno u roku od 30 dana da istu reši.

Ukoliko vaš zahtev u pisanoj formi bude zamena ili povraćaj novca, u tom slučaju niste u obavezi da prihvatite popravku. Međutim, svakako će trgovac poslati servis kako bi se konstatovao tip i uzrok kvara, ali ne dozvoljavajte da se vrše intervencije u smislu popravke ili zamene pojedinih delova.

Odgovara Nacionalna organizacija potrošača Srbije

 

Komentari4
7bd17
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

milic
Komentar na: Odgovor.Nisam imao dugo taj problem.Nekada je svaki "tehnicki"proizvod imao i garantni list kojim ste,ne licno,vec preko trgovca,ostvarivali svoje pravo.Trgovac je imao formular u kome se sve navodilo,a vase je bilo samo da se potpise.Sitne uredjaje ste mogli doneti trgovcu koji vam je posle zakazanog vremena vracao popravljene ili nove.Za krupne ste, u roku od par dana,imali posetu majstora,koji su zavrsavali popravku u datom roku,ili su vrsili zamenu novim,sa novom garancijom.
Zoran
Поштовани господине Милићу па Ви још увек читате српску штампу, па и коментаришете! Браво, браво господине Милићу.
Pitanja ima mnogo!
@Milos miokovic, … i svi "giganti" zajedno sa sistemom i državom propali! Eto, kako je bilo dobro! Ah da, "krivi" drugi! Zašto si TI otišao na sjever iz te "dobre" komunističke JU sa "gigantima"? Zašto? A zašto nije propala "tvoja" Svenska? Kako to?
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja