sreda, 27.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 16.12.2019. u 15:28

Očekuje se odluka o zamrzavanju proizvodnje aviona „boing 737 maks”

Један од „боинга 737 макс” који су тек изашли са производне линије (Фото Бета-АП)

Vašington/Pariz - Dobavljači, kupci i finansijeri „Boinga” pripremili su se za moguće zamrzavanje proizvodnje „boinga 737”, prvi put u više od 20 godina, jer će prizemljenje najprodavanijeg Boingovog aviona „maks” izgleda trajati i tokom velikog dela naredne godine.

Dva dobavljača su rekla za Rojters da će „Boing” verovatno za sada obustaviti sklapanje ovog aviona, iako bi od nekih dobavljača mogao da traži da nastave sa proizvodnjom kako bi minimizirao poremećaje.

Upravni odbor „Boinga” trebalo bi da se sastane danas u Čikagu kako bi procenio odluku o proizvodnji, očekuje se da će objaviti saopštenje.

Jedan izvor informisan o tom pitanju izjavio je u nedelju da „Boing” razmatra da li da smanji ili da na izvesno vreme obustavi proizvodnju svog prizemljenog aviona „737 maks” nakon što je Federalna uprava za vazduhoplovstvo prošle sedmice saopštila da neće odobriti njegovo vraćanje u upotrebu pre 2020. godine, navodi britanska agencija.

Kompanija je već smanjila proizvodnju ovog modela na 42 aviona mesečno sa ranijih 52 komada, mesec dana pre nego što su regulatori širom sveta u martu naložili njihovo prizemljenje kao odgovor na dve nesreće sa smrtnim ishodom.

Rojtersov neimenovani sagovornik je rekao da je privremena obustava verovatnija nego još jedno smanjenje proizvodnje, i da će za eventualno zaustavljanje produkcije biti potrebno nekoliko nedelja, prenosi Tanjug.

Komеntari4
a74d8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Lado zulj
Da buden iskren malo sam iznenadjen ovim, jer tolike pare izgubit zbog mogucnosti da se jos koji avion srusi i pogine nesto malo ljjudi .... Moral proradio ili je nesto posredi sasvim drugo ali nemogu da vjerujem da su kapitalisti ustanju da izgube tolike milijarde a na drugu stranu nesto ljudi da se spazi... nevidjeno ... ali bar dobre vjesti danas
Vesa D
..najbolji i najprodavaniji avion ikada napravljen sa fantasticnih dest hiljada komada..steta sto se preteralo sa kompjuterizacijom na ustrb manuelnog i ugrozili sigurnost..a i digitron nije za svakoga..
Dejan S
Letece traktore vec prave Rusi
gandra
nek prave traktore

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja