subota, 29.02.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 14:53
POTROŠAČ PITA

Reklamacija trgovcu a ne servisu

sreda, 18.12.2019. u 10:48
(Фото Пиксабеј)

Kupio sam kompjuter koji se pokvario posle nekoliko meseci. Imao sam spisak ovlašćenih servisa i direktno sam se njima obratio. Popravili su uređaj ali je ubrzo ponovo došlo do novog kvara koji mi servis sada nije prihvatio. Da li sam imao pravo na zamenu i da li bi bilo bolje da sam se obratio trgovcu?

ODGOVOR:

Po Zakonu o zaštiti potrošača, reklamaciju kupac podnosi trgovcu kod koga je uređaj kupljen, a ne servisu. Trgovac je u obavezi da u roku od osam dana odgovori na reklamaciju u pisanoj formi, a u roku od 30 dana da je reši. Na taj način, kupac je zaštićen i može da ostvari prava u slučaju kvara uređaja u garantnom roku. U suprotnom, teško ćete dokazati da je bilo nekih popravki i može se dogoditi da vam trgovac ne prihvati zahtev ili vas odbije za eventualnu zamenu.

Odgovara Nacionalna organizacija potrošača Srbije

 


Komentari0
c70da
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja