subota, 22.02.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 14:48

Rekordna godina za „Porše”

ponedeljak, 13.01.2020. u 16:29
Фото Википедија

ŠTUTGART - Za nemačkog proizvođača automobila visokih performansi, kompaniju „Porše”, 2019. je bila rekordna godina u pogledu globalne prodaje.

„Porše”, inače brend u vlasništvu Folksvagen grupe, saopštio je da je tokom 2019. kupcima isporučio 280.800 vozila ili 10 odsto više nego prethodne godine. Najveći skok prodaje je ostvaren u Evropi, gde je kupce našlo 88.975 „Poršeovih” automobila, što je za 15 procenata više nego 2018. godine, izveštava CNBC.

Ipak, najveća Poršeova tržišta su Sjedinjene Države i Kina. U SAD-u je zabeležen rast prodaje od 7,0 odsto, na 61.568 vozila, dok je u Kini prodaja povećana za 8,0 procenata, na 87.752 jedinica.

Kupcima u Azijsko-pacifičkom, afričkom i bliskoistočnom regionu isporučeno je ukupno 16.458 vozila, što predstavlja porast od 7,0 posto u odnosu na 2018.

Najjači generatori rasta su bila dva modela sportskih terenskih vozila - „kajen” i „makan”. Širom sveta je isporučeno 92.055 Kajena, za 29 procenata više nego prethodne godine.

„Porše” će 2020. godine izaći na crtu svom rivalu „Tesli” sa potpuno električnim modelom Tajkan, čiji će osnovni model sa četvoro vrata koštati u Americi 103.800 dolara, a nadograđena verzija „Performans Bateri Plus model” će startovati s cenom počev od 110.380 dolara.


Komentari5
b5a47
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Gliga
Kupiti „Tajkan" ili tri komada „Model 3" od Tesle za iste pare!? Kupiti jedan porše za lečenje krize srednjih godina ili tri auta, po jedan za svakog u kući!? Uzgred ovi Teslini modeli imaju veći domet, proverenu tehnologiju i bar u Americi i EU, super-punjače na skoro svakom mestu. Za mene nema dileme ko će u toj trci pobediti. Uzgred,dosadašnji trošak „Dizelgejta"(u Americi) je koštao Foksvagen grupu 30 milijardi dolara. Trebaće mnogo stotina hiljada modela da se proda samo da se bude na nuli.
Сима
Бодо , Тесла прави модел S, протеклих 10 година , Порше је почео сада , значи касни 10 година . Узели су Панамеру па је преравили за струју . Главни проблем код дизајнирања електричних аутомобила је што их дизајнирају људи који раде у аутоиндустији , и што раде ствари као да дизајнирају ауто са мотором са унутрашљим сагоревањем . Мате Римац је причао о томе . Иначе немачка економија се и заснива на продаји скупих аутомобила локалним тајкунима и корумпираним политичарима по банана државама
Preporučujem 4
Рабо
Поредити порше и Теслу је смешно. Порше је порше а телса у односу на порше, дачија...
Preporučujem 6
Prikaži još odgovora
Amir Hasanbegovic - OH
Da nisam kupio jedan (nov i jedan polovan koji se ne racuna) prodali bi 280.799. Ovako imaju lepu okruglu cifru. Samo mislim da je Macan najprodavaniji a znam i da su davali popuste na 2018 godiste zbog promene modela. U 2022 kupujem treci, verovatno polovan. Zna raja sta je dobro pa to i kupuje.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja