sreda, 30.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 14.01.2020. u 09:46 Dejan Aleksić

Nikolaja Kravcova – prva i poslednja stanica za prigradske linije

Zbog radova i preusmeravanja autobusa sa Savskog trga, putnici iz perifernih delova grada moraju da izađu u ovoj ulici i prepešače Bulevar Vudroa Vilsona ili da kod Sajma presednu na neku gradsku liniju
Стајалиште у Николаја Кравцова (Фотографије Л. Ковачевић Јовановић)

Odlično su se nadležni dosetili da zbog radova na Savskom trgu prigradske autobuse preusmere kroz Ulicu Nikolaja Kravcova i Bulevar Vudroa Vilsona. Jer dok u Nikolaja Kravcova čekaju autobuse putnici su u prilici da se izbliza upoznaju sa poslednjim novitetima futurističkog „Beograda na vodi” i da uživaju u pogledu na nove saobraćajnice, park, kulu u izgradnji i ogromni tržni centar.

Sugrađanima iz prigradskih delova grada koji od minulog vikenda čekaju autobuse u Nikolaja Kravcova nije baš do razgledanja i šetkanja po nedovršenom „Beogradu na vodi”, ali kako kažu, primorani su na to jer ih vozači ne ostavljaju kod BAS-a, već u Nikolaja Kravcova.

– Naporno je otkako su preusmerili saobraćaj zbog radova na Savskom trgu. Vozači nas izbace čim skrenemo u tu ulicu. Pitali smo ih je l’ idu do BAS-a, na šta su oni uzvratili da je Nikolaja Kravcova poslednja stanica. E, kad nas tu ostave onda moramo da prepešačimo ceo Bulevar Vudroa Vilsona da bismo stigli do Karađorđeve, usput preskačući prepreke. Staze u tom bulevaru nisu kompletno sređene. Onda gledamo da ne upadnemo u blato ili da nas ne udari neki autobus dok zaobilazimo prepreke – požalio se sugrađanin Kosta Milanović i dodao da sada putnici iz prigradskih naselja moraju i ranije da kreću na posao ili u školu da bi stigli na vreme.

Kako ukazuju i drugi građani koji se privikavaju na privremeni režim za prigradske linije, jednako je tragikomična i slika načičkanih autobusa duž Bulevara Vudroa Vilsona koji vozači od prošlog vikenda koriste kao privremenu okretnicu.

– Da li svi vozači tako rade, ne znam, ali prvih dana otkako važe ove izmene takva je slika u tom delu grada. Vidi se i da vozačima nije još najjasnije šta im je najpametnije da rade. Čuo sam pre neki dan jednog kako se sa kolegom dogovara da preskaču stanicu „Durmitorska”, jer kada na nju stanu onda imaju problem da se prestroje za skretanje u Nikolaja Kravcova. Jedan šofer je čak rekao da će slati dopis nadležnima da zbog ovog problema ukinu tu stanicu – ukazao je sugrađanin Nikola Janković.

Pojedini putnici da bi sebi olakšali, kako kažu, počeli su da iz prigradskih autobusa izlaze kod Sajma i da tu presedaju na gradske koji, iako takođe zaobilazno, i dalje prolaze centralnim gradskim ulicama.

Privremeno stajalište u Beogradu na vodi

Zbog nove faze radova na Savskom trgu na delu od Nemanjine ka Karađorđevoj prošle subote u potpunosti je kolovoz zatvoren za saobraćaj, iako su nadležni mesecima uveravali da neće biti obustave saobraćaja dok se prvo ne urede nove saobraćajnice po obodu trga. Zbog ove velike saobraćajne izmene mnogi vozači, koji nisu bili upućeni u to, za vikend, ali i juče, bezuspešno su išli ka Savskom trgu i morali da se okreću da bi našli novu putanju. Na samom trgu, na uglu sa okolnim ulicama, privremena saobraćajna signalizacija jasno je istaknuta. Ovaj trg se trenutno iz pravca Mostarske petlje ka Novom Beogradu zaobilazi trasom Savska – Nikolaja Kravcova – Bulevar Vudroa Vilsona – Savski most, a od Slavije prema Novom Beogradu trasom Nemanjina – Balkanska – Gavrila Principa – Lička – Savski most.

Problemi sa trotoarima

Putnici koji još nisu čuli da prigradski autobusi putnike primaju u Nikolaja Kravcova, a ne prekoputa Palate pravde, ovih dana morali su da prepešače tu deonicu da bi stigli do novoustanovljenog stajališta. Na tom putu naišli su, kako kažu, na neprijatno iznenađenje, odnosno na hod po kolovozu. Jer u Savskoj između Palate pravde i Nikolaja Kravcova (na strani „Beograda na vodi”) nema trotoara. Trotoar postoji u Ulici Nikolaja Kravcova, ali u zoni novog stajališta, kako putnici dodaju, on je uređivan u poslednjem momentu.

Komentari6
b14db
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Gradjanin
Da li je moguce da se ne moze unapred isplanirati da makar jedan od mnogobrojnih radova u Bg zadnjih god.protekne normalno i tako da ne presedne nama gradjanima i da se ispostuju zadati rokovi?Gradjani su umesto da se vesele novim radovima,poceli plasiti cim og gradskih vlasti(citaj Vesica)cuju da se planira neka nova izgradnja ili rekonstrukcija(kako on kaze:"ulepsavanje Beograda"). Svi smo poceli da molimo boga da im ne padaju na pamet nove ideje,jer sa svakom novom,zivot u gradu postaje gori
Dule Astro
Još jedno bravo za pravog novinara Dejana Aleksića koji praktičnim primerima i podacima ukazuje na svu besmislenost mnogih radova i projekata u Beogradu
Decak
Na gornjoj slici velika retkost ! Tri radnika na jednom gradilistu u Beogradu !
Luka
A šta znači "stajalište"?
и путнике малтретираје зар не
Слично је било и када су аутобуси са Зеленог венца завршавали у Адм. Гепрата. Шофери су говорили да је последња станица у Балканској и терали путнике из аутобуса, који су тако губили везу с линиијама у Кнеза Милоша, и беспотребно пешачили. Каква је то сада измишљотина? Окретнице су истовремено и последња и прва станица, а Адм. Гепрата и Н. Кравцова нису!?! Зашто? Ко је смислио такво малтретирање?
baja
sekretarijat za saobracaj grada

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja