sreda, 26.02.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:50

Nemačka vlada ulaže sto milijardi dolara u železnice

utorak, 14.01.2020. u 16:19
Немци обнављају железничку инфраструктуру (Фото ЕПА - К-Б.)

BERLIN - Nemačka vlada je potpisala danas ugovor sa državnom železničkom kompanijom „Dojče Ban” o ulaganju gotovo 100 milijardi dolara u železničku infrastrukturu u zemlji tokom naredne decenije.

Prema sporazumu, savezna vlada će obezbediti 62 milijarde evra (69 milijardi dolara) za održavanje i modernizaciju postojeće železničke mreže, a „Dojče Ban” će izdvojiti 24 milijarde evra (oko 27 milijardi dolara) za realizaciju plana zamene starih pruga i železničkih mostova.

Ministar saobraćaja Andreas Šojer rekao je da ova ulaganja, koja su za 54 odsto veća u odnosu na prethodni planski period - najavljuju „blistavo doba” za nemačke železnice, javlja agencija AP, prenosi Tanjug.

Nemačka vlada je obećala da će razvijati železnički saobraćaj u okviru napora za smanjenje emisije gasova sa efektom staklene bašte u saobraćaju, i nedavno je donela odluku o smanjenju poreza na dodatu vrednost za vozne karte, čime su troškovi putovanja na dugim relacijama srezani za oko 10 procenata.


Komentari9
73f70
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Veljko Vuk
Investitionsstopp je stanje koje je bilo. Jako stari mostovi. Onaj veliki odron prema Baselu. Stuttgart 21, da se nekretninama finansira premeštanje stanice pod zemlju. Ideja da se pređe na šine sa auto puta...Opasno se kasni. A napajanje vozova "zelenom" strujom tek ne drži vodu. Merkel i CDU od 2015 vode destruktivnu politiku, mada se nazire smena nesposobnosti.
Budućnost je u željeznici
Razvoj željeznice je samo Srbima čudan. Švajcarska daje sve na željeznicu. Cilj je da se svi kamioni prebacuju na šine i putevi oslobode. Već dugo u nekim dijelovima te države se kamioni prebacuju na vagone koji ih prevoze sa jednog na drugi dio Švajcarske. Švajcarci su najveći korisnici željeznice i kompenziraju sa drugim vrstama prevoza. Na švajcarskim putevima se ne može vidjeti kamion natovaren balvanima, a vagona mnogo. Slab razvoj željeznice u Srbiji je posledica slabog privrednog stanja.
Balkane moj
A citam neki dan u Tuzli prestala da vozi i zadnja (jedina) zeljeznicka linija. Grad sa 200.000 stanovnika bez regije.
Леон Давидович
Тамо има и путника за железницу, а и роба за железницу.( Ако негде нестаје народ онда нема ни путника ни роба и нема онда ни железница шта радити.)
Dragoslav
Lako je nemcima. Oni su nemci !

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja