subota, 04.04.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 10:59

Za godinu dana biće širi Bulevar patrijarha Pavla

Autor: Dejan Aleksićutorak, 18.02.2020. u 12:00

Sa četiri saobraćajne trake i tramvajskim šinama po sredini kolovoza Bulevar patrijarha Pavla trebalo bi da bude u funkciji za oko godinu dana. Da bi se prionulo na ovaj posao, prvo je moralo da se izmesti korito Topčiderske reke. Trenutno se grade dve nove saobraćajne trake i polažu nove šine u Bulevaru patrijarha Pavla od Pere Velimirovića do Košutnjaka.

Kako bi ova soabraćajnica i veza sa Mostom na Adi bili potpuno funkcionalni, mora da se uradi i prilaz mostu oko Topčiderskog parka i produžetak ovog bulevara do okretnice tramvaja.

– Ove godine počinje rekonstrukcija Pere Velimirovića i Save Maškovića koje će imati četiri trake, a narednih godina rekonstruisaćemo Borsku i Crnotravsku koje će zajedno sa novom petljom na autoputu „Lasta” činiti vezu između Mosta na Adi i novog mosta kod Ade Huje koji počinje da se gradi naredne godine – ukazao je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika.

Proširenje Bulevara patrijarha Pavla na deonici dugoj oko dva kilometra, od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića.
počelo je prošlog leta. „Modernizovan” bulevar će imati po dve saobraćajne trake u oba smera, a u sredini će se nalaziti tramvajska pruga postavljena na izdignutoj tramvajskoj baštici. Biće položeno četiri kilometra šina i isto toliko elektrovodova, postavljeno 49 stubova kontaktne mreže na kojima će se nalaziti i javno osvetljenje povezano sa više od 3,5 kilometara kablova za napajanje. Ispod saobraćajnice biće položeno oko devet kilometara vodovodnih i kanalizacionih cevi. Geotehnička istraživanja su pokazala da postoji visok nivo podzemnih voda, tako da će se tlo ispod saobraćajnice zameniti.
Bulevar patrijarha Pavla nalazi na unutrašnjoj obilaznici u Beogradu koja će povezivati Most na Adi sa novim mostom kod Ade Huje.
Kako je ranije najavljeno, da bi se obezbedila veza ovog bulevara sa Mostom na Adi, koristiće se postojeći železnički koridor da nova trasa ne bi ulazila u Topčiderski park.


Komentari5
bd625
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Nemanja
U početku su u izjavama pominjane biciklističke staze, a sada ih u ovom prilogu nema. Šta se dešava sa biciklističkom infrastrukuturom?
Fonko
Za pocetak,skretanje koje je odvojeno za levo ka vareskoj je potpuni pogodak.Inace,radovi mogu biti brzi,period radova je u smislu misije na mars.Radovi koji se rade su preko potrebni pa zato ne vidim zasto se vlast hvali na sva usta.Uglavnom,lepa investicija,ko se ugradio,ugradio se,oni prosli nisu nista ni radili,sve su uzimali sebi.
Ћирко е најтроње
Тачније, биће шира само прва половина булевара Патријаха Павла, док ће наставак ове саобраћајнице (патријарха Димитрија) до скретања за Варешку и даље, до општине Раковица, и даље бити уско грло, поготово у јутарњим и поподневним шпицевима. Осим тога, веома је нејасно зашто изградња две траке коловоза и полагање трамвајских шина треба да траје, како је наведено годину дана (а трајаће, сасвим извесно, знатно дуже)?
Bogdan Janjin
Svaki dan prolazim biciklom bulevarom patrijarha Pavla. Vec mesecima ne mrdaju sa mrtve tacke. Pojavi se po neki bager, nesto ceprkne, po neki radnik...sve u 200 metara duzine...a treba ne znam koliko kilometara da naprave. Ako nastave ovako, pre ce zavrsiti metro nego bulevar. Mada...kad bolje razmislim...oni ce graditi i metro...UH
Dejan K.
stanje bas i nije tako lose kao sto tvrdite. ali svakako bi mogli da budu daleko efikasniji.
Preporučujem 8

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja