petak, 22.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
sreda, 11.03.2020. u 10:16
POTROŠAČ PITA

Kada imam pravo na vraćanje novca

(Фото Пиксабеј)

Reklamirao sam jedan proizvod i reklamacija je prihvaćena, trgovac mi je savetovao da svratim u prodavnicu. U odgovoru nije precizirano da li ću dobiti novi proizvod ili mogu da zahtevam vraćanje novca. Koja su moja prava u ovom slučaju i da li imam pravo da tražim novac?

ODGOVOR:

Ukoliko nije prošlo šest meseci od datuma kupovine, potrošač ima pravo da prilikom ulaganja reklamacije zahteva da se nesaobraznost otkloni popravkom, zamenom, umanjenjem cene ili raskidom ugovora, to jest povraćajem novca.

Takođe, potrošač ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom za drugi proizvod, umanjenjem cene ili raskidom ugovora zbog istog ili drugog nedostatka koji se posle prve popravke pojavi, a ponovna popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. Ne možete raskinuti ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

 

Komеntari1
58ea4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
A koja je procedura kad se nakon reklamacije i primljene potvrde o prijemu robe na reklamaciju (a nakon svega 2 meseca od kupovine) reklamacija odbije uz napomenu da je uređaj ispravan (iako nije) i da ako postoji potreba za popravkom, prodavac nudi popravku pod komercijalnim uslovima, jer je na proizvodu uočeno fizičko oštećenje (koje NIJE postojalo u trenutku predaje robe na reklamaciju, za šta postoji i pismeni dokaz)? Prodavac svejedno tera po svome i insistira da nije odgovoran!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja