subota, 19.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
četvrtak, 07.05.2020. u 10:51 Dejan Aleksić

Do daljeg bez noćnog prevoza

Zaposleni koji rade i posle ponoći moraće još neko vreme da se snalaze
У реду за „бусплус” картицу испред пословнице у Бачванској (Фото: Г. Волф)

Svi zaposleni čije radno vreme zalazi u period između ponoći i četiri ujutru, bez obzira na to što se od sutra postepeno uspostavlja javni gradski prevoz, neće moći da računaju na noćne linije do daljeg. Kako su nam nezvanično ukazali u Gradskoj upravi, odluka je da se za sada ova vrsta prevoza ne vraća, ali će se svakako razmatrati. To znači da će zaposleni koji rade i posle ponoći morati da se još neko vreme snalaze za prevoz. Olakšavajuća, iako skuplja opcija od noćnog autobusa, posle ukidanja vanrednog stanja i policijskog časa biće to što će taksisti ponovo moći da rade i noću. Osim putnicima, to će svakako značiti i vlasnicima TH tablica jer su u minulom periodu u više navrata isticali da im je posao desetkovan.

Putnici koji jedva čekaju povratak gradskog prevoza imaju druge brige. Jedna od glavnih je da li će biti dovoljno vozila na ulicama. Druga, posle našeg jučerašnjeg teksta, jeste kako će na terenu izgledati saobraćanje vozila na pola sata van špiceva, odnosno takozvani redukovani letnji red vožnje. Ovo je naročito briga građana koji na posao u centar grada dolaze iz perifernih delova i najudaljenijih naselja. Ako se može verovati nadležnima, potrebe zaposlenih biće zadovoljene u toku saobraćajnih špiceva koji su prilagođeni radnom vremenu većine. Ipak, nije mali broj građana koji imaju i drugačije radno vreme.
U susret povratku prevoza, u pojedinim poslovnicama „Bus plusa” već su se, očekivano, stvorile gužve. Takva slika zabeležena je juče u Bačvanskoj gde je bio ogroman red. Na to je verovatno uticala najava nadležnih da svi koji moraju da rade, a zvanično nisu zaposleni (poput honoraraca, ugovoraca, dadilja, osoba koje čuvaju starije...), legitimaciju za zaposlene mogu da izvade samo uz ličnu kartu.
Zbog ovakvih slika ispred poslovnica, iz „Bus plusa” ponovo su apelovali da se svi koji mogu da izvade kartice posredstvom poslodavaca odluče za tu mogućnost, a ne za dolazak u poslovnicu.
– Sva pravna lica, odnosno poslodavci imaju mogućnost da poruče kartice direktno preko našeg sajta. Ukoliko pravno lice nije registrovano u našem sistemu, potrebno je da se registruje preko linka www.busplus.rs/prijava-za-registraciju-firme.php. Nakon registracije dobijaju se sve neophodne informacije, a za dodatna pitanja na raspolaganju su agenti u Korisničkom centru na brojevima telefona 011/7155-177 i 011/7155-179.

– Apelujemo na poslodavce da na ovaj način obezbede mesečne karte za svoje zaposlene jer je to najbrži i najefikasniji način, a pri tome se poštuju sve neophodne mere zaštite i bezbednosti zdravlja naših sugrađana – ukazuju u „Bus plusu”.
U komentarima posle prethodnih naših tekstova na temu vraćanja prevoza može se uočiti da i dalje postoji nedoumica građana koje karte će biti dozvoljene. To su, dakle, personalizovane za zaposlene, kao i dnevne (ove druge se priznaju uz radni nalog). Zaposleni i oni koji rade, ali nemaju taj status, u javni prevoz neće moći da uđu za sada sa nepersonalizovanim karticama na dopunu niti sa personalizovanim za nezaposlene, studente, penzionere... Zašto ne mogu makar nepersonalizovane uz radni nalog, do danas nadležni nisu dali logično objašnjenje.
Možda deluje kao cepidlačenje na račun nadležnih, ali za zaposlene će do daljeg prevoz biti nešto skuplji nego inače. Neće poskupeti karta, ali nekome ko svaki dan u prevoz ulazi sa jednokratnim maskama i rukavicama, a ne dobija ih od poslodavca, to neće biti mali mesečni trošak. Pogotovu što su apoteke i prodavnice prilično digle cene ovih artikala.

Poslovnice „Bus plusa”

Građanima su radnim danima na usluzi poslovnice „Luk oil” na Novom Beogradu (od 8 do 18 sati) i „Tempo” objekti u Bačvanskoj, na Adi i Kvantašu (svi ostali od 9 do 16 časova).

Komentari1
75755
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

shhmizzla
hoce li iko ikad da reaguje i trazi da se definise cena zastitne opreme i vrati na prvobitnu i realnu??

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja