petak, 26.02.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 18.05.2020. u 12:38 Dejan Aleksić

Uvode se biciklističke ulice

(Фото А. Васиљевић)

Grad će zajedno sa Vladom Srbije raditi na tome da se građanima omogući alternativni prevoz, da se uvede pojam biciklističke ulice, a razgovara se i o svojevrsnim subvencijama za kupovinu domaćih bicikala, ukazao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić. Jedna od ideja je da se promeni Zakon o bezbednosti saobraćaja i uvede pojam biciklističke ulice.

– Već smo pripremili nekoliko ulica za tu namenu pa će tako jedna od njih biti i Ulica kneginje Zorke. Biciklisti će imati prednost u tim ulicama i biće zabranjeno da budu preticani. Tražićemo, takođe, da se u jednosmernim ulicama biciklistima omogući da voze dvosmerno, što će omogućiti veće korišćenje ulica za bicikliste – rekao je Vesić.

Kako je podsetio, dva puta je u Beogradu bio raspisan tender za bicikle, definisano je 150 stanica sa pet do deset bicikala, ali se, nažalost, niko nije javio.

– U ovom trenutku u Beogradu ima oko 103 kilometra biciklističkih staza, a trenutno se radi 7,7 kilometara. To su staze od Savskog trga prema Nemanjinoj, kao i prema „Beogradu na vodi”, radi se kroz Višnjičku, Teodora Drajzera, Mirijevski bulevar i Bulevar Mihajla Pupina. U urbanističkim planovima koje smo doneli pre nekoliko godina planirano je oko 450 kilometara biciklističkih staza, od čega 110 kilometara treba da bude završeno u naredne dve i po godine – dodao je Vesić.

Komеntari11
fd75c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milan Matić
Hoće li najzad da se na Banovom brdu naprave biciklističke staze. Požeškom ulicom bi moglo da se obeleže slično kao u Ruzveltovoj, a ostale strme ulice treba osmisliti.
Бранислав Станојловић
Пошто одрастох у следећој улици сигуран сам да је Зорина сувише узана за такве дивље експерименте.
Gliga
Nagrada onome ko vidi radnika gradskog zelenila u bilo kom delu grada van strogog centra : /
jovanovic
Gliga@ Ima ih na "donjem" Dorcolu uglavnom sa testerama seku drvorede. Nekad, je to bio strogi, strogi centar, ali vise nisam siguran.
Velosiped
O Zemunu ni reči, a tamo ima najviše uslova zbog širokih javnih površina ispred kuća. Puštaju da se tu svi šire, posebno investitori i uništavaju zelene površine zbog divljih parkinga. Bespravno betonitaju travnjake, a onda javno zemljište pretvore u parkinge i naplate uz cenu kvadrata. Ne možeš više prošetati od automobila.
Можда јуче
Заменик је као Луј. Бави се конфетама и украсним папирима а више од пола Београда има септичке јаме, улице у изохипсама (у граду не постоји километар здравог пута без крпежа и рупа), градски превоз дотакао дно дна, ђубре свуда...све у свему - лепа прича за дечицу у ове мајске дане.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja