subota, 27.02.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 19.05.2020. u 21:00 Daliborka Mučibabić

Most za pešake preko Radničke ulice

U dužini od 100 metara pasarela će se protezati i iznad Paštrovićeve ulice i povezaće „Ada mol” sa Adom Ciganlijom
(Фото Ђ. Давидовић)

Pobijanjem šipova počela je izgradnja pešačkog mosta koji će povezati „Ada šoping mol” sa Čukaričkim rukavcem i kompleksom Ade Ciganlije. Pasarela duga 100 metara biće postavljena iznad Paštrovićeve i Radničke ulice i njom će pešaci i sa autobuskih stanica direktno prelaziti sa jedne na drugu stranu Radničke ulice. „Bauvesen” ima 120 dana da završi taj objekat i on bi početkom septembra trebalo da bude prohodan, kaže Đorđe Davidović, tehnički direktor te kompanije, izvođača radova.

− Deo mosta za pešačke i bicikliste, osim betonskih stubova i čelične konstrukcije, čine i tri panoramska lifta i tri stepenišna silaza, rasveta i drveni elementi, kao i na fasadi „Ada mola”. Projekat je vredan 1,1 milion evra bez PDV-a – kaže Davidović i dodaje da je u toku pobijanje šipova na strani ulice gde je i Stara šećerana.

Novac za pasarelu, i za projektovanje i za izvođenje, gradu je donirao „GTC Srbija”, potvrdio je juče Peđa Petronijević, direktor te kompanije, koja je bila investitor prvog šoping mola na Čukarici, otvorenog 23. maja prošle godine.

Kada je pre tri godine postavljen kamen temeljac za „Ada mol”, najavljeno je da će kompleks dobiti i most za pešake.

Komеntari9
a02f8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Прво шопе, па онда моле
Пешачки мост који води од шопинг мола преко Паштровићеве не би могао да се сматра донацијом, јер је једна његова половина грађевински део шопинг мола. Други пешачки мост, који води преко Радничке, уколико буде имао функционалан силаз (узлаз) код аутобуске станице у смеру ка центру града, може да се назове донацијом.
Милош Лазић
А да ли би могла једна "пасарела", или шта било, за пешадију која би да се од Шећеране пробије до Господарске механе? Од отварања Моста на Ади то је немогућа авантура.
zaliv.net
Ovoga treba daleko vise, pesaci nemaju nikakvu kulturu kad je rec o prelasku ulice a o vozacima da i ne govorimo...takav smo narod da nam trebaju ograde...
иншерг
Три месеца је ипак брже него скоро три године за краћу пасарелу испод Калемегдана према Сави.
dusan1
Samo da nauče Beograđane da koriste takve pasarele a ne da prelaze ulicu kao Indijanci ispred automobila jer im je teško da 'zaobilaze' i da se penju uz stepenice.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja