ponedeljak, 01.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 09.06.2020. u 10:44

Probijen tunel Straževica na obilaznici oko Beograda

Пробијена и лева тунелска цев испод Стражевице (Фото Танјуг - Влада Србије)

Tunel Straževica na obilaznici oko Beograda, deonica od mosta preko Save kod Ostružnice do Bubanj Potoka, danas je probijen u prisustvu potpredsednice Vlade Srbije i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović.

Reč je o probijanju novog tunela „Straževica”, koji će biti deo leve trake autoputa beogradske obilaznice.

Izgradnja levog tunela „Straževica”, u dužini od 733 metra, vredna je oko 20 miliona evra i u Putevima Srbije očekuju da taj infrastrukturni objekat bude završen i pre ugovorenog roka.

Rok za završetak levog tunela Straževica je po ugovoru početak 2022. godine.

Probijanju tunela danas su prisustvovali i gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić i v.d. direktora JP „Putevi Srbije” Zoran Drbnjak.

Desni tunel „Staževica”, koji se sada koristi za dvosmerni saobraćaj, počeo je da se gradi još 1992. godine, a pušten je u saobraćaj 2012. godine.

Tim tunelom na sektoru 5 obilaznice sada je povezana trasa od Batajnice do Kružnog puta kojim se ide do Bubanj Potoka.

Završetkom leve trake autoputa od novog mosta na Savi kod Ostružnice, kao i obe trake autoputa od tunela Straževica do petlje Bubanj Potok, biće kompletirano svih 47 kilometara autoputa od Batajnice do Bubanj Potoka.

Desna cev tunela Straževica puštena je u saobraćaj pre desetak godina (foto Z.A.)

U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture očekuju da to bude završeno za manje od dve godine, kao i da uskoro bude ugovorena i gradnja dodatnih 31 kilometar obilaznice od Bubanja Potoka do Vinče i Pančeva.

Tada će biti izgrađen ceo prsten beogradske obilaznice, koja je počela čija izgradnja je počela pre oko 30 godina kako bi se izmestio teretni saobraćaj iz grada.

Gradnja deonice obilaznice oko Beograda od mosta preko Save kod Ostružnice do Bubanj Potoka u dužini od 20,4 km košta 207 miliona evra.

Glavni izvođač je kineska kompanija „Pauer čajna konstrakšn korporejšn”, a podizvođač je azerbejdžanski „Azvirt”, kao i domaće firme, prenosi Tanjug.

Komеntari3
90bf1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Vagar
Svugde u svetu se grade tuneli i putevi,samo ovde se dovlači publika autobusima da tapše političarima.
Pavlović Dušan
Bravo za ovaj vredan poduhvat koji će ubrzati izgradnju Obilaznice. Pre metroa treba graditi niz auto tunela, jer Beograd je jako pogodan za takvu vrstu saobraćajnica. Pre svega, Gavrila Principa do gradskog MUP-a, a zatim pravac petlja kod mosta na Adi do Autokomande. U prilog toj tvrdnji ide i improvizovan Terazijski tunel. Iako kratak i improvizovan, kada se nešto renovira u njemu (na primer promena svetala) u centru je pravi haos. Zato čelnici grada pod hitno, već od sutra krenite na posao.
marko
da Beofrad sa svojim podzemnim rekama je savrsen za takve tunele... taj ump je jedna od tezih gluposti koja je izmisljena a pritom preskupa!!!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja