subota, 06.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 14.07.2020. u 12:06

Fejsbuk razmatra zabranu političkog oglašavanja uoči izbora

(Фото EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO)

Kompanija Fejsbuk razmatra da zabrani političko oglašavanje na svojoj društvenoj mreži uoči izbora za predsednika SAD u novembru, tvrde ljudi upućeni sa prilikama u toj kompaniju, prenosi Rojters.

Kako je navedeno, o usvajanju odluke o zabrani političkog oglašavanja još se samo diskutuje, rekli su ljudi koji su tražili da ne budu imenovani.

„Zabrana političkog oglašavanja bi mogla doprineti zaustavljanju širenja lažnih vesti koji se odnose na izbore, sa jedne strane, dok sa druge strane postoji zabrinutost da bi zabrana političkog oglašavanja na Fejsbuku oštetila kompaniju, a istovremeno bi ograničila sposobnost kandidatima za reagovanje na široko rasprostranjene vesti i nove informacije”, prenosi agencija.

Ukazuje se da bi to bila velika promena za Fejsbuk, koji se do sada držao politike neproveravanja činjenica iznetih od strane političara ili tokom njihove kampanje, prenosi Tanjug.

Fejsbuk predstavlja važnu platformu za političare, posebno u vreme kada mnogi ljudi ostaju kod kuće, a klasične kampanje i okupljanja predstavljaju potencijalni rizik za zdravlje zbog pandemije kovid-19.

Jedan od bivših direktora Fejsbuka Aleksa Stamos, ocenio je da bi zabrana političkog oglašavanja na toj društvenoj mreži uoči izbora u SAD mogla biti korisna za aktuelnog predsednika Donalda Trampa.

„Eliminisanje političkog oglašavanja na mrežama će imati korist samo za one koje imaju novac i mogućnost za medijsko reklamiranje”, naveo je Stamos na svom tviter nalogu i dodao „Na koga to liči?”.

Predstavnici demokrata i Rob Flaerti, direktor za digitalnu kampanju predsedničkog kandidata Džozefa Bajdena, kritikovali su ideju o privremenoj zabrani za političko oglašavanje na Fejsbuku.

Kako je kazao, to nije dovoljno i pravo rešenje za borbu protiv lažnih vesti.

Političko oglašavanje čini vrlo mali deo poslovanja kompanije Fejsbuk.

U prethodnih 90 dana Tramp i Bajden su potrošili ukupno 29,2 miliona dolara na oglašavanje na društvenim mrežama, dok je Fejsbuk u poslednjem kvartalu ostvario promet veći od 17 milijarde dolara.

Komеntari0
1d4ec
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja