subota, 19.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 17.07.2020. u 10:06

Na prodaju etno selo Koštunići

(Фото Саша Савовић)

KOŠTUNIĆI – Firma „Anđelija Mišić” u stečaju koja u svojoj imovini ima od etno kuće i restorana, preko hotela u izgradnji, do fudbalskog igrališta u mestu Koštunići, ponuđena je na prodaju, objavio je stečajni upravnik.

Procenjena vrednost firme koja ima 13 objekata na više od 10.000 kvadratnih metara i 100.000 kvadratnih metara zemlje je 186,5 miliona dinara, prenosi Tanjug.

Među objektima su i košarkaški teren, bazen u izgradnji, letnja pozornica, 30 vajata za gostovanje, vila „Suvoborka” i restoran „Ravna gora”.

Ova firma se prodaje neposrednom pogodbom uz javno prikupljanje ponuda.

Neposredna pogodba za firmu „Anđelija Mišić” zakazana je za 14. avgust.

Komentari21
04b1e
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

dd
Etno turizam postaje sve popularniji u srbiji, pogotovu što ne može da se putuje van granica zemlje. Neverovatno je da neko propradne u tom poslu. Nikada ne idem na takva mesta jer ne mogu da podnesem ta upeglana, urbanizovana i ušminkana etno sela sa njihovim prirodnim gibanicama od kupovnih kora, marmeladama iz supermarketa sa prelepljenim etiketama i cenama kao da smo u Hajtu. Čast izuzecima, ali domaćini su nanjušili dobru kintu i stvorili iluziju seoskog života kakav u Srbiji ne postoji.
Muradin Rebronja
Četiri od pet glavnh fizioloških potreb, vazduh, voda, hrana i krov nad glavom pružaju etno sela. Peta, odeca i obuca se donosi sa sobom. Krov nad glavom, soba, treba da omoguci miran, udoban, dug i dubok san. Ovde je hrana ključna i tu treba da radimo mi ugostitelji. Hrana mora da bude bezbedna i zdrava za jelo, bez holesterola i trans masnoca životinjskog porekla, korektno nutricijski izbalansirana. To je ta buducnost turizma, ne "samo" Srbije, u funkciji lečenja od prekomerne gojaznosti.
Саша Микић
@Sanja Zafirovic Као и сви производи и туристичке услуге морају да привуку госте у почетку нижом ценом да би касније повећањем броја гостију и цене могле да иду на горе. Код нас изгледа да нема ни адекватне рекламе, ни адекватне путне и транспортне повезаности. Како неко ко је без аутомобила да стигне до неког етно села до којег је најближа аутобуска или железничка станица километрима далеко? И на крају изгледа да сви који уложе у туризам желе да врате уложено одмах прве године и још да зараде.
Божа
Глумица Ким Бејсинђер је по савету инвеститора купила једно месташце у САД-у, па је потом нешто касније банкротирала.
Милош Лазић
Ако је вест тачна, у шта сумњам јер нису побројани сви садржаји а цена је бар десетак пута нижа од реалне, онда је то крај српског етно туризма. Уз то, Коштунићи су једино село у које се млади враћају, нема незапослених нити беспослених, етно село има сопствену производњу органске хране, вештачко језеро на Чемерници као најлепшу планинску плажу, четири музеја... чак и зоолошки врт за најмлађе. Такав рај се не продаје!
Miroslav
Nisi dobro obavešten. Šta sve pripada "anđeliji" a šta generalu. Čekoviću. Proizvodnja i hladnjača nisu od "anđelije" već od "jutre". Teško će i za tu siću da prodaju kompleks.
Саша Микић
Једно од питања, које поставља просечан туриста из Србије, је и колико кошта смештај. Ако за седам дана боравка, у етно селу било где у Србији или у неком другом туристички значајном месту, треба одвојити више новца него за седам дана боравка на грчком мору, све заједно са превозом, онда је сигурно за шта ће се просечни туриста одлучити. Моје лично мишљење је да су туристичке услуге код нас превише скупе у односу на друге дестинације, а волео бих да грешим.
Darko
Cini mi se da smo previse zluradi kada se pojavi nekakva prica o Srbiji. Svakako da jos dosta toga treba da se uradi. Priroda je vrlo lepa-tipicni sumadijski pejzaz, sumovit, ne peterano ravan a ni brdovit , sa dosta potoka i recica.Projekat je simpaticno zamisljen-mozda malo vise sadrzaja, manifestacija uradjenih oslanjanjem na nasu tradiciju(jer to jedino ima smisla na ovakvom mestu-nikako zlatiborska varijanta turizma). Nije Srbija zasluzila da joj se stalno podsmevamo.Imamo samo nju.
Sanja Zafirovic
Postovani, Uporedjujete Grcku I Srbiju a to se ne uporedjuje. Broj turista koji letuje u Srbiji I Grckoj za vreme normalnog stanja je nemerljiv. Kada bi mi imali u martu 50% rasprodatu sezonu I avansno uplacen novac za ulaganje kao sto Grci dobijaju od agencija,gosti bi imali sadrzajniji odmor,veci komfor a mi vlasnici bismo imali sigurnost I ekonomsku opravdanost cene prozivoda. Ovako broj turista i ukupna zarada diktiraju I cenu usluge I sadrzaja.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja