subota, 26.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 21.07.2020. u 13:13

Novi sporazum – korak bliže gradnji metroa

(Фотографије Танјуг/Кабинет потпредседнице владе/Зоран Петровић)

Potpisivanje ugovora o izradi studije izvodljivosti korak je bliže izgradnji beogradskog metroa, koja će početi krajem sledeće godine, izjavio je zamenik gradonačelnika Beograd Goran Vesić.

Vesić je danas u Vladi Srbije prisustvovao potpisivanju komercijalnog ugovora za izgradnju beogradskog metroa, saopštio je Beoinfo.

Ugovor su potpisali generalni direktor kompanije „Ežis” Oliver Bovart, direktor JKP „Beogradski metro i voz” Stanko Kantar i gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević.

„Sada korak po korak dolazimo do željenog cilja, a to je da krajem naredne godine počne izgradnja beogradskog metroa. Znam da mnogim građanima to izgleda kao naučna fantastika jer na metro čekaju dugo, ali to će se dogoditi”, rekao je on.

Zahvalio je predsedniku Aleksandru Vučiću bez čijeg zalaganja se, kako je naveo, ne bi došlo u situaciju da može da se gradi metro.

„Reč je o nacionalnom projektu koji ne može da se finansira samo iz gradskog budžeta”, rekao je on i dodao da zahvaljuje i potpredsednici Vlade Zorani Mihajlović koja vodi radnu grupu.

On se zahvalio i predsedniku Francuske Emanuelu Makronu što je na svoj način stao iza projekta projekta metroa kao i kompaniji „Ežis”.

Grad Beograd, kako je naglasio, između septembra i oktobra ove godine čeka usvajanje plana generalne regulacije šinskih sistema, a zatim usvajanje plana detaljne regulacije Makiškog polja kako bi do kraja 2021. godine krenula prva faza izgradnje metroa.

„Beogradski metro će na prve dve linije imati 43 stanice i svaku od tih stanica projektovaće posebna grupa domaćih arhitekata jer želimo da pružimo šansu našim arhitektima i tako im pomognemo da ostave trajni pečat u svom gradu, a ujedno i da steknu iskustvo”, rekao je on.

Potpisivanju ugovora prisustvovali su ambasador Francuske Žan - Luj Falkoni i potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović, prenosi Tanjug.

Komentari6
4e0c2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Neva
EGIS je velika francuska kompanija za planiranje i nadzor razlicitih projekata. Sa 14 400 zaposlenih,
VesaD
.svaki beogradjanin da izdvoji po 20 hiljada evra..i eto svi siti
Dr Slobodan Devic
Jedini problem koji ja vidim je da je projekt dat onima koji su nas 1999-te bombardovali. Izgleda da smo mi zaista mazohisticki narod???? Trebalo je dati Kinezima, oni su nam tokom NATO bombardovanja pomagali. Ali ...
JJ
Znaci po vama, treba da prekinemo svaki kontakt sa zemljama koje su nas bombardovale??? Ne samo vi, ljudi stalno nesto kritikuju... nista nije dobro. Budite onda vi licno na vlasti da vidite kako je lako sve srediti.
Миодраг Стојковић
Објавите мој коментар иако је небитан , овај народ све хирове це да позлати .
Миодраг Стојковић
А транваји ће и даље да се њишу по не равним шинама и да дижу буку гвозденим точковима . Метро није привилегија и нужност већ чист ХИР у овом тренутку. Много граду треба ситних измена и поправки да би био лепши , у вредности метроа.Али метро улази у историју ,то је ПОЕНТА. САНУ и даље спава.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja