petak, 02.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 27.07.2020. u 20:12

Dve devojčice otkrile asteroid koji ide ka Zemlji

(Фото Твитер)

AHMEDABAD- Dve tinejdžerke iz Indije otkrile, su uz pomoć slika sa teleskopa Univerziteta na Havajima, asteroid koji ide ka Zemlji, saopštio je indijski institut za svemirsko obrazovanje.

Asteroid se trenutno nalazi blizu Marsa i očekuje se da će njegova orbita proći Zemlju za oko milion godina, saopštio je „Spejs Indija”, privatni institut na kojem su dve 14-togodišnje devojke prolazile obuku, prenosi Rojters.

„Radujem se što ćemo dobiti šansu da imenujemo asteroid”, rekla je Vaidehi Vekarija, koja je dodala da želi da postane astronaut kada poraste.

Asteroid, koji se trenutno zove HLV2514, može biti zvanično „kršten” tek nakon što NASA potvrdi orbitu, izjavila je portparolka „Indije Spejs”, prenosi Tanjug.

Asteroidi i komete predstavljaju potencijalnu opasnost za Zemlju, a naučnici ih otkrivaju hiljade svake godine.

U 2013. godini asteroid teži od Ajfelovog tornja eksplodirao je iznad centralne Rusije, kada je više od 1.000 ljudi zadobilo povrede od udara.

333b4

bane
A ko je napravio teleskop, satelit .... svi otkrivaju, slikaju, a bez tih sprava mogli bi samo da se slikaju na zemlji.
santa
Brus Wilis nece biti tu za milion godina da nas spase od te posasti.
Boris
Oчекује се да ће његова орбита проћи Земљу за око милион година... wooooooow kakvo vazno otkrice. Ovo ce krucijalno promeniti zivot na Zemlji, sve ce od sada biti mnogo mnogo i mnogo bolje.
Иван Грозни
Чему толика злоба? Какво год да је откриће, оно увећава наша знања о огромном свемиру. Сутра ће ове две девојке да открију нешто много значајније. Свака им част. Баве се науком и у раној младости имају за собом неко откриће.