nedelja, 27.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 10.08.2020. u 17:02

Odluka o postavljanju šina od Slavije do Kalemegdana još nije doneta

Да ли ће трамваји прелазити преко Трга Републике (Фото Танјуг)

Kada bude gotovo idejno rešenje za proširenje pešačke zone Knez Mihailove, biće doneta odluka da li će biti uvedena tramvajska linija i postavljene šine na potezu od Slavije do Kalemegdana, rečeno je danas Tanjugu u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda.

„Ova odluka zavisi od mnogih drugih preduslova, kao što su saobraćajni, arheološki i finansijski”, kažu u Direkciji.

Direkcija je raspisala konkurs za izradu tehničke dokumentacije za proširenje pešačke zone Knez Mihailove, a predmet je izrada idejnog rešenja, idejnog projekta i projekta za izvođenje, sa planom preventivnih mera za proširenje pešačke zone.

To obuhvata uređenje Vasine i Uzun Mirkove ulice, dela Ulice kralja Petra i Akademskog trga.

Rok za izradu dokumentacije je 290 dana od trenutka uvođenja izvođača u posao, prenosi Tanjug.

 

Komentari12
1064d
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Slobodan
Hvala Politici za prethodni članak. Da ga nije bilo, ne bi bilo ni ove, neverovatno brze, reakcije Direkcije za građevinsko zemljište. Bio bi red da isto tako munjevito obaveste i gradske čelnike, koji odavno već pričaju o tim šinama. Nisu nam potrebne, imamo trolejbus, ekološki je, postoji infrastruktura, neće biti raskopavanja ulica po ko zn koji put.
Marko
Zasto vlast mrzi trole? To je ekoloski prevoz, znatno brzi i fleksibilniji od tramvaja!
Retro prevoz ali i buduće gužve
Zašto Beograd hoće da liči na Zagreb ( s tom razlikom što na njihovom glavnom Trgu ima prilične širine a na našem na tek osvojenoj širini hoće da se napravi i tramvajski zaokret ka Kalemegdanu?), Od u BG,retke dovoljno široke glavne ulice napraviće se usporeno mesto sa tramvajem u glavnoj ulozi. Sve poprečne ulice će morati da ga tako usporenog propuštaju .To nisu male uličice kao u sarajevskoj Baščaršiji i oko nje ali će efekti usporenja-biti isti?
Sledi krkljanac kod "Londona "
Glavna ulica postaje Savska? To ne bi bio nikakav ptroblem da nije"Mitićeve rupe "na Slaviji , parkinga preko puta nje umesto neizgrađene zgrade "Beobanke ad" i vizuelne mešavine visokih (usamljenih ) i niskih zgrada (restoran"Mc Donalds"). Na ulasku iz Nemanjie ka Trgu,lepa fontana se i ne vidi zaklonjena visoko - uzdignutom betoniranom ravni .Tu bi sada trebao da dođe i tramvaj ne i podzemni prelazi.Bez pogleda u pravcu centra niti metroa ili tunela ispod te ulice.
Anđelka
To je dobro rešenje. Ali treba i od Đerma,pravnog fakulteta,Skupštine,Trg Nikole Pašića,terazije,Pozorište,Kalemegdan pa Ušće,Zemun. Treba tramvaj i od Ade,Betin Hala, pa ispod kalemegdana na Dorćol pa dalje do Pančevačkog mosta; treba tramvaj od Bloka 45 i Bloka 70 sve do Lida.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja