ponedeljak, 01.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
sreda, 12.08.2020. u 22:00 Jelica Antelj - Ivana Albunović

U trgovinama se najviše prodaje jeftiniji školski pribor

Jedno američko istraživanje pokazalo da sve više ljudi kupuje u radnjama „za dolar”, a ove godine je manji i budžet za nabavku pribora
(Фото EPA/Everett Kennedy Brown)

Kako će izgledati prvi dan škole, pitanje je koje verovatno najviše zanima roditelje u Srbiji, ali odmah zatim nameće se i drugo podjednako važno – šta je potrebno nabaviti od školskog pribora. I ove godine, bez obzira na vanredne okolnosti, trgovci su na vreme istakli ponudu, rafovi su puni, a prodaja je, nezvanično saznajemo, u prve dve nedelje povećana za čak 15 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Kupuju se za sada najviše jeftiniji artikli. Kako kažu u „Lidlu” koji je školski pribor i prateći asortiman ponudio od početka avgusta interesovanje kupaca je odlično, posebno za artikle sa nižim cenama što ukazuje  da su pripreme za školu počele.

U „Delezu” ističu da su njihovi hipermarketi zbog novonastale situacije ove godine ponudu upotpunili dodatnom elektronskom opremom koja će učenicima biti potrebna za obrazovne aktivnosti, pa su u ponudi  laptopovi, računari, štampači, slušalice, tastature, magnetne table.

I u kompaniji „Metro keš end keri Srbija” kažu da beleže veliko interesovanje za školski pribor i prateći asortiman i ove godine.

– Okolnosti su drugačije, ali školski pribor je deci potreban u svim režimima nastave. Omogućili smo široku ponudu, u kojoj imamo i elektronske uređaje potrebne za onlajn nastavu – kažu u ovoj kompaniji.

Školski sistemi širom sveta traže načine kako da ponovo otvore učionice i bezbedno dočekaju učenike.  Ono što se svuda podjednako menja je kupovina školskog pribora. Najnovija studija američke kompanije za mobilno oglašavanje „Ed koloni” pokazala je da i učenici i roditelji već sada menjaju navike kupovine. Štedljivost je, kažu, zajednička reč za sve jer je sve više onih koji najviše proizvoda kupuju u radnjama „za dolar”. U odnosu na prošlu godinu 10 odsto više kupaca će za kupovinu ovih proizvoda potrošiti manje od 500 dolara. Studija je pokazala da je na listi osnovnih artikala i zaštitna oprema, poput maski kao i sredstava za higijenu. Interesantan je podatak da je 21 odsto ispitanika na listu proizvoda dodalo i kupovinu kancelarijskog nameštaja za kućne uslove, budući da će mnogi i ove školske godine pohađati nastavu onlajn. Trećina anketiranih je rekla da će kupiti i novu elektroniku i sve uređaje koji mogu da poboljšaju iskustvo virtuelnog učenja. Iako je tokom karantina i generalnih preporuka da se izbegavaju okupljanja mnogo kupaca prešlo na internet kupovinu, sada se to malo menja. Internet kupovina jeste dominantna, ali sve je više potrošača, navode, koji kažu da su se uželeli kupovine „uživo” i da je priprema za novu školsku godinu prilika da odu do prodavnica.

– Od prošle godine, udeo kupaca koji više vole da kupuju u trgovinama, opao je samo za tri odsto. Većina kupaca koji se pripremaju za povratak u škole (66 odsto) i ubuduće će nabavljati sve potrebno preko interneta i uglavnom će tražiti dostavljanje na kućnu adresu. Iako ima i dalje onih koji prednost daju kupovini i prodavnicama, onlajn naručivanje, posebno preko mobilnih telefona, omiljeno je. Čak 59 odsto kupaca nabavlja proizvode naručujući preko mobilnih telefona, računara šest, a tableta pet odsto. Trendovi koji se sada posmatraju tokom ovog, drugog najvažnijeg perioda za trgovce u godini, mogu već sada poslužiti kao model za ponašanje potrošača tokom novogodišnjih praznika, navode u istraživanju. Utisak je da će se ovakvi trendovi u trgovini zadržati dugo.

– Kao što je pokazalo ovo istraživanje,  pandemija ne utiče samo na to kako ljudi kupuju – sa sve većim naglaskom na mobilnim uređajima – već i na ono šta planiraju da kupe. Pokazalo se da trgovci imaju dobre strategije za privlačenje ljudi baš u trenutku kada su oni spremni da troše, navodi se u ovom američkom istraživanju koje prenose tamošnje organizacije za zaštitu kupaca.

Komеntari1
74739
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

aнђелка
Из овог чланка сазнали смо неке детаље-шта и где Американци купују за школу,колико троше и у ком проценту наручују преко телефона,рачунара и лаптопова.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja