List „Politika” trebalo bi da bude izuzet iz postupka prodaje na tržištu i to bi bio leks specijalis jer je u interesu građana da „Politika” ne bude privatizovana, ocenio je državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Aleksandar Gajović.
On je za Udruženje novinara Srbije (UNS) naveo da je „Politika”, kako je istakao, „srpski brend kojim se ne može trgovati” i ocenio da država treba da odredi novi menadžment te kuće iako u Medijskoj strategiji stoji da država treba da napusti sve medije kao i da se njihova privatizacija okonča. „Politikina kuća zaslužuje reformu.
Politika AD i Politika novine i magazini treba da se ujedine, kao što je to bilo nekada, i da takva medijska kuća bude u većinskom paketu države”, naveo je Gajović a preneo UNS.
Osim „Politike AD”, u kojoj je država najveći akcionar, druga polovina „Politike novina i magazina” u vlasništvu je „Ist medija grupe”, koja se dovodi u vezu s biznismenom Miroslavom Bogićevićem. „Ist medija grupa” preuzela je 50 odsto vlasništva u PNM-u od nemačkog VAC-a 2012. godine, a 2016. godine izbrisana je iz Registra poreskih lica Rusije, gde joj je bilo sedište, jer nije imala prometa na računu. „Politika AD”, suvlasnik PNM-a, izdavač je magazina „Bazar”, „Politikin Zabavnik”, „Ilustrovana Politika”, „Viva”, „Svet kompjutera”, „Mali Politikin Zabavnik”, „Enigmatika” i „Razbibriga”, dok PNM izdaje listove „Politika” i „Sportski žurnal”.