utorak, 20.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 14.09.2020. u 12:11 B. H.

Proširenje mreže biciklističkih staza

(Фото Д. Јевремовић)

Gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić najavio je da se privodi kraju izgradnja tri nove biciklističke deonice u gradu. Prva deonica je duga 650 metara i njome je spojen Bulevar Mihajla Pupina i Milentija Popovića, čime se povezuje bogata biciklistička mreža u Novom Beogradu sa centrom grada.

– Ovo je primer dobrog planiranja uz uvažavanje sugestija građana. Na ovom projektu rade zajedno Direkcija za građevinsko zemljište i Sekretarijat za saobraćaj, a vrednost radova je oko sedam miliona dinara. Poslovi na ovoj deonici su pri kraju, trenutno se radi na iscrtavanju signalizacije jer je veoma važno da staze budu bezbedne – naveo je gradonačelnik.

Osim ove, Beograd dobija još dve biciklističke staze. Prva je u Nemanjinoj, koja će šire gledano povezati pravce sa Autokomande ka „Beogradu na vodi”, ukupne dužine oko 900 metara, a na ovoj potonjoj lokaciji već funkcioniše staza u Bulevaru Vudroa Vilsona, duga 800 metara. Sve su to mali delovi koji povezuju sto kilometara ukupne mreže u glavnom gradu, kazao je Radojičić.

– Male staze povezuju mrežu i čine je funkcionalnijom. Cilj nam je da do 2025. godine imamo još 212 kilometara biciklističkih staza – rekao je Radojičić, a preneo Beoinfo.

Komentari8
71330
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Ognjen
A Patrijarha Pavla? Ima trake, nema trake?
Milan
Ako je reč o bezbednosti, zašto se ne postavi ležeći policajac na skretanju sa Brankovog mosta pre pešačkog prelaza ka ulici Gavrila Principa. Kako nema semafora vozači motornih vozila jure i ne daju prednost pešacima i biciklistima. Zašto još nije uvek osvetljena nova staza koja ispod Brankovog mosta ide kroz Park Diane Budisavljević? Staza u Nemanjinoj će verovatno ličiti na onu u Ruzveltovoj koja je preuska i ide po trotoaru gde nema mesta ni za pešake.
darkovozd
Dosta ležećih policajaca ia sad ih ima previše. Ležeći policajci povećavaju zagadjenje i buku. Kamere su mnogo efikasnije.
Milan Matić
U Nemanjinoj ima sasvim dosta mesta za biciklističku stazu na trotoaru, koji je vrlo širok. Mnogo je važno da se i na Banovom brdu napravi biciklistička staza Požeškom ulicom, slično kao u Ruzveltovoj i da se nekako poveže sa stazom pored Save. Iako izgleda čudno, na Banovom brdu ima jako mnogo bicikala.
Milan
Lepo je što se grade nove biciklističke staze, tačnije delovi koji još uvek nisu povezani u mrežu: Na Novom Beogradu je najviše izgrađeno, ali ne baš i kvalitetno. Neke greške još uvek nisu ispravljene. I dalje nisu svuda spušteni ivičnjaci, a nisu uklonjeni ni oni šašavi žuto-crni gelenderi. Sve je to kao radi bezbednosti biciklista. Ali praksa se nastavlja, pa radnici Beograd puta i dalje postavljaju te ivičnjake. Biciklisti stalno negoduju zbog toga.
Слика добро илуструје
Нажалост, није овде реч о добром планирању и о уважавању сугестија грађана. Нека Град уради истраживање колико грађана свакодневно или барем два пута недељно користи бицикл ради одласка на посао или обављања неког посла (набавке на пијаци или у супермаркету, или слично), а колики је број бицикала које грађани терају ради терања моде (наводно здравог, спортског живота), пунећи при томе касе трговаца спортских бицикала и бициклистичке опреме. Београд никад није био бициклистички град, нити ће бити
ljubodrag
Gospodo gradski rukovodioci, bolje nemojte više otvarati biciklističke staze, na delu trotoara za pešake. Time veoma ozbiljno ugrožavate našu bezbednost. Kretanje trotoarom je skroz nesigurno, pogotovu što broj trotineta, koji idu velikom brzinom i kreću se kao duh, svakim danom sve veći. Pre više decenija sam bio u Ljubljani i video kako su Slovenci rešili pitanje staza za bicikle i mopede. One su bile zasebno odvojene i bile su između trotoara i kolovoza. Šta mislite da i vi uradite tako?
Mika
da, da, da Biciklisticka staza ne moze da bude pesacka staza sa nacrtanim znakom za bicikl. Uzimajte prostor od automobila ne od pesaka...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja