četvrtak, 22.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 21.09.2020. u 14:03
POTROŠAČ PITA

Reklamacija može i bez ambalaže

(Фото Пиксабеј)

Da li je prilikom reklamacije potrebno da se obavezno donese i ambalaža? Pitam jer je trgovac odbio da mi prihvati reklamaciju za veš mašinu uz takvo objašnjenje.

ODGOVOR:

Donošenjem novog Zakona o zaštiti potrošača, konačno je regulisano ovo pitanje koje je stvaralo dosta problema u praksi.

Naime, u članu 56. pomenutog zakona navodi se da nemogućnost potrošača da dostavi ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog odbijanja otklanjanja nesaobraznosti.

 

Komentari0
c586c
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja