četvrtak, 22.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 21.09.2020. u 14:55

Potpisan ugovor o rekonstrukciji Barske pruge

(Фото Танјуг)

Ugovor za izradu projektno-tehničke dokumentacije za rekonstrukciju i modernizaciju pruge Valjevo-Vrbnica-državna granica sa Crnom Gorom, poznatija kao Barska pruga, u dužini od 209,4 kilometara, potpisan je danas u Vladi Srbije između Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i RZZD Internešnel.

Potpisivanju ugovora prisustvovali su ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, zamenik generalnog direktora Ruskih železnica Sergej Pavlov i ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Bocan-Harčenko, a ugovor su potpisali v.d. generalnog direktora RZZD Internešnel Sergej Stoljarov i v.d. direktora Infrastruktura železnica Srbije Nebojša Šurlan, prenosi Tanjug.

Mihajlović je istakla da je Srbija potpisala ugovor o modernizaciji Barske pruge sa najboljom svetskom kompanijom, Ruskim železnicama, i podsetila da naša zemlja sa tom kompanijom već nekoliko godina sarađuje i na drugim važnim i zahtevnim projektima u oblasti železnice u zemlji.

Jedan od tih projekata, navodi Mihajlović, jeste modernizacija pruge Beograd-Budimpešta, koja je, ističe, jedna od najtežih deonica u ovom delu Evrope.

Izrazila je nadu da će sledeće godine ta kompanija početi i izgradnju modernog dispečerskog centar koji je Srbiji potreban, a da modernizacija Barske pruge počne u prvom kvartalu 2022. godine.

Ističe da je i modernizacija Barske pruge zahtevan posao i teška deonica, jer obuhvata 250 mostova i oko 260 tunela.

Mihajlović je navela da je sa predstavnicima Ruskih železnica na današnjem sastanku razgovarala i o tome da četiri studenata koji završavaju studije u Moskvi dobiju posao u našoj zemlji u sektoru železnice, kao i da se ostalim mladima koji žele time da se bave pruži šansa da studiraju.

Ukazala je da Srbija danas ulaže u železnicu podjednako kao u puteve i auto-puteve, kako bi Srbija, ističe, i u unutrašnjosti i regionalno prugom bila povezana.

Komentari8
1073a
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Niko
Није ми јасно одакле је ово "тешка" деоница. Путовао сам од Будимпеште до Београда, углавном равно као длан. Шта да се каже преко Алпа, Пиринеја, Стеновитих планина итд?
Overton window
Lepo, najlepse nesto kada brat bratu pomaze. Ima se nos puno toga popraviti i uraditi kako treba, iskrenost pre svega da se ne moze preko noci. A volja je prisutna, jaka, i namerena. Hvala Rusiji i svima drugima koji omogucavaju ovakve izvedbe.
Кочапар
Ништа од модернизације пруге Београд-Ниш?
Само се питам
када ће се напокон започети реконструкција пруге Ниш-Димитровград? Шта је спорно да се у реконструкцију крене од Димитровграда до Сићева, док се не реши чувена заобилазница око Ниша?
Vojo Jokanovich
A šta će biti ako CG nebude rekonstruisala deo pruge na svojoj teritoriji? Pa valjda se i sa njima trebalo dogovoriti pre potpisivanja ovog ugovora.
jesu li novi podobni
Postovani Vojo, vidite da su umesani u taj posao i svetski ljudi. Kad oni imaju interes, gde jedna mala drzava sme da ga nema, da se oglusi o taj svetski interes, zarad cojstva? O tome nema govora. Znate, sve vise shvatam da Milo nikad nije bio na vlasti. Preko Mila su drugi svetski ljudi bili na vlasti u CG. Tako je Milo opstajao. Ciju stranu danas drze, zavisice od poslusnosti novih u CG.
Azrael
Mislite da gradjani niza opstina i gradova u Srbiji koji zive uz prugu ne zasluzuju bolje? Da njihova privreda treba da trpi? Naravno da je potrebno i krajnji je cas.
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja