nedelja, 29.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
četvrtak, 24.09.2020. u 12:43 Dejan Aleksić

„Beograd put” širi Ulicu Dragoslava Srejovića

Ulica Dragoslava Srejovića od Bogoslovije do Volgine treba da dobije četiri kolovozne trake. – U konzorcijumu koji je dobio posao vredan oko 194.600.000 dinara neto nalaze se i „Cestra”, „Ras inženjering”, „Resa gradnja”, „DC Energokop” i Saobraćajni institut CIP
(Фото М. Ћурчић)

Za širenje Ulice Dragoslava Srejovića, od Bogoslovije do Volgine, biće definitivno zadužen konzorcijum u kome su „Beograd put”, „Ras inženjering, „Cestra”, „Resa gradnja”, „DC Energokop” i Saobraćajni institut CIP. Kako stoji na portalu javnih nabavki, ugovorena vrednost radova je oko 194.600.000 dinara neto i ona je niža za oko 64.000.000 dinara bez PDV-a koju je dala druga grupa ponuđača u kojoj je između ostalih i „Štrabag”.

Grupa ponuđača sa kojom je grad zaključio ugovor prvo bi trebalo da izradi tehničku dokumentaciju, a posle toga i da prione na radove na terenu.

– Predmet tehničke dokumentacije je izrada idejnog rešenja za potrebe pribavljanja lokacijskih uslova, projekta za građevinsku dozvolu i projekta za izvođenje radova sa pripadajućim elaboratima. Predmet projekta saobraćajnih površina je deonica Ulice Dragoslava Srejovića, dužine oko 800 metara, od kružne raskrsnice Bogoslovija do raskrsnice sa Volginom. Obaveza dobavljača je da izgradi saobraćajni profil sa po dve saobraćajne trake po smeru i obostranim trotoarima i u jednom delu sa ivičnim zelenim pojasom sa jedne strane ulice – ukazuju u Direkciji za građevinsko zemljište za naš list.

Izvođač će imati po 180 dana za oba ova dela dobijenog zadatka i to od trenutka kada bude uveden u posao.

– U toku je pribavljanje bankarskih garancija i polisa osiguranja, posle čega će dobavljač biti uveden u posao – dodaju u Direkciji.

Prema ranijim najavama iz grada, očekuje se da konkretni radovi počnu na proleće 2021.

Kada je reč o parking mestima, kako smo ranije pisali, u delu ulice koji će se proširivati parkiranje u profilu saobraćajnice nije planirano. Plan je da se pitanje parkiranja reši tako što će vlasnici četvorotočkaša koristiti parking mesta u ulicama u neposrednoj okolini Dragoslava Srejovića. Tako će funkciju, zbog proširenja ulice, izgubiti i parking prostor ispred „Beograd-puta”.

U tenderu je naglašeno i da projektom treba predvideti zadržavanje svih autobuskih stajališta, kao i da treba da se projektuju i raskrsnice sa Generala Aračića, Milice Janković i Marijane Gregoran.

– Ulica Dragoslava Srejovića kategorisana je u mreži postojećeg stanja kao ulica prvog reda. Ova saobraćajnica ima važnu ulogu u povezivanju naselja Mirijevo sa užom centralnom zonom grada. Ujedno je i najkraća veza Mirijeva sa centralnim gradskim područjem, kao i veza sa primarnom uličnom mrežom grada. Od velikog je značaja za vođenje javnog gradskog saobraćaja – navode u Direkciji.

„Ras” zadužen za Save Maškovića i BorskuU narednom periodu „Ras inženjering” imaće pune ruke posla na infrastrukturnim gradskim gradilištima. Osim u okviru konzorcijuma koji će rekonstruisati Dragoslava Srejovića, ova firma je i u grupama ponuđača koje će obnavljati i širiti Save Maškovića i Crnotravsku, kao i potez Borska – petlja „Lasta”. „Ras inženjering” već duže izvodi radove na Savskom trgu.

Za deonicu Borska – petlja „Lasta”, kao i za Dragoslava Srejovića, drugu ponudu je takođe dao „Štrabag”.

Svi navedeni potezi, kako je najavljeno, posle ovih radova imaće po četiri saobraćajne trake, a ovom spisku pridružiće se i Bulevar patrijarha Pavla. Ovaj bulevar trenutno se rekonstruiše na potezu od Pere Velimirovića do Košutnjaka, a od sledećeg proleća ove trake će se, kako su najavili gradski oci, raditi i od Košutnjaka do Mosta na Adi.

Komentari4
372aa
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

NeshKO
Svaka čast! Najveće gužve ujutru i jesu od Volgine do Bogoslovije. Međutim, treba produžiti po četiri trake skroz do Mirijeva. Takođe, Višnjička i Karaburma bi se preporodili kada bi Marjane Gregoran, posle ovog proširenja, bila dvosmerna ka Volginoj.
Ivan
Razlog prosirenja jeste zemljiste na kome se nalaze BP, Vodovod I deo VMC. Novo stambeno naselje i ulazak u sumu Zvezdare. Dalje od Volgine se ne ide zbog najveceg klizista na teritoriji grada. Buduci stanovi bi bili preskupi uz njegovu sanaciju.
Karaburac
Od Bogoslovije do Volgine ima ravno 700 metara i time se ništa bitno ne dobija. Problem je od Volgine do Mirijeva. Kada bi se tu napravile četiri trake smanjio bi se pritisak na Mite Ružića koja je usko grlo i danju i noću i Višnjičku koja to postaje sve više. Problem je i Marijane Gregoran koja je široka a jednosmena od Vojvode Micka do Dragoslava Srejovića. Ali tako je kad grad preuređuju oni koji ga ne razumeju i gradi se samo da bi ministri sekli vrpce.
решење су тунели
Време је да се градски планери са школом сете 3Д геометрије и да тунелима повезују градске артерије!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja